Friday, July 15, 2011

15072011

Selamat tinggal :)

Doakan kejayaan kmi.

Natcomp terakhir.

Last natcomp aku kt bukit jalil, time form 1 dlu. Tahun 2007

FIRST TIME, FIRST YEAR, JUNIOR YEAR hahah

Tahun 2008, masuk world trus.

Tahun 2009, natcomp kt pasir gdg.

Tahun 2010, tak masuk comp

And now.

LAST YEAR. SENIOR YEAR

Tahun 2011 again. Bersua kembali kembali di bukit jalil

Insya Allah psmbahan kmi pon akan gempak mcm 2007 dlu. Tahun kegemilangan tuh.

Smoga dikuatkan smgt aku

Smoga aku ‘kuat’

Smoga lantai bukit jalil tak lincin mcm dlu dah. Huuu.

Spnjg aku masuk comp dri f1 sampai f3.

Aku tak penah balik dari comp dgn perasaan hampa, ‘kita kalah’

Tpi sumanya dgn tgisan kgmbiraan, penuh kesyukuran.

Dan aku aku akuu sgt sgt sgt bharap. Taun last aku nih, skali g, aku nk bnda yg sama berulang kembali.

Amin. insya Allah.

Supporters, thankyou. 11 bas kot!


bai2 alor setar.

jmpa kat bukit jalil nnti !

nak btolak dah pkui 9 satg. insya Allah aku tak lena dah kot. hahah

terbungkang aah dlm bas satg.

No comments:

Post a Comment