Tuesday, January 11, 2011

11012011


HAI MALAYSIA.
BAI BANGKOK :)

kenangan di sana ttp bersemadi di sini
aah, to horwang school's student
sronok dpt berjmpa dgn mpa
belajaq dgn mpa mmg PERGH
nih nih! mpa suma p jadi instructor band trus aah!
sound mpa GILERR PERFECT
toueing pon hebat
harmony gila sound
mmg perfect aah sng kata! arggh

aku rsa mcm aku ni habuk bila sectional dgn depa ari tuh
hahaha. btui weyh. depa hebat sgt
n fyi, DEPA TUH SUMA BARU 13 - 15 TAHUN
haaa, tutup muka tutup muka

papon, tahniah
mpa mng kan competition tuh
nk tau x? aku nges dgaq mpa men lagu tuh
sdp sgt weyh! aku p0n feeling sgt
huuu, gmbaq dgn mpa xbyk. sikit sgt :(
tpi better xdak drpd ada
klu tak aku kqa tgok gmbaq org2 yg aku rndu kt sna jaa.
haaa, hensem woot.
HAHAHA xdak ah. aku tidak segatai itu.
ok

it's the time for OUR BAND's turn
smoga adek2 suma dpt rsa
betapa kecilnya kita nih pada mereka walopon kita besar di malaysia.

p/s: aku xmau dok hotel kt sna tu dah. terlalu byk maksiat yg kelihatan. dlm lift pon nk buat, dlm bilik pon nak buat. arrghh dlm bilik tuh bleh thn g, TPI MASALAHNYA TAK TUTUP PINTU. aah! AKU LAA yg nmpk semuanyaa. mmg bodoh. pastu dlm bilik, ada sedia botol arak free dan kondom perisa strawberi. satu ja aku nk kata. MMG BODOH. dgn msak ular nyaa. gila, dgn hotdog PORK nyaa. argghh . dgn driver bas bhnti sat bas, sbb nak kncing tepi jln. HAHAHAH yg nih plg bodoh.
nseb bek tak jadi papa kt kmi. alhamdulillah

AKU RINDU MALAYSIA. AKU BERSYUKUR AKU DUDUK KT MALAYSIA.

No comments:

Post a Comment