Tuesday, June 7, 2011

07062011


Bismillahirahmanirrahim

There are about 16 days to go.

Aku takmau semalam adalah bandcamp terakhir aku.

Aku takmau. Best mmg best bergelak tawa pa suma

Tpi aku takmau.

Semalam adalah yg terakhir

AKU NK LAGI.

Kita berusaha ramai2 nah

Insya Allah dlm msa 15 hari nih KITA SEMPAT utk memperbaiki lagi suma yg perlu diperbaiki.

BERDOALAH

Usaha kita nih perlu disertai sekali dgn doa kpd Allah. then last skali bru kita bertawakal.

Adik adik bantulah kmi.

Kita sama sama berusaha utk menang nah.

Ya Allah hindarilah kmi drpd tertekan. Hindarilah kmi drpd tipu ftnah manusia. Hindarilah kmi drpd ditindas. Hindarilah kmi drpd kemalangan atau kecelakaan.

Kau berilah kmi tubuh bdn yg sihat. Kau berilah kmi kebolehan. Kau bukakanlah hati judges.

Smoga usaha yg km usahakan sekarang akan memberi peluang kpd kmi kmbali utk mrmpas title JUARA. Amin.



No comments:

Post a Comment