Saturday, July 2, 2011

02072011


mungkin apa yg aku dapat nih adalah balasan atas semua tindakan yg pernah aku buat sblum nih kot.
so aku pon "ya takpa. mmg salah aku pon"
dan aku terus menerus kata
"aku minta maaf weyh"
"aku minta maaf sekali g. aku tatau aku buat apa, tapi aku rsa aku patut minta maaf"

dan atas "minta maaf" aku yg dah jadi semakin murah tuh
aku sendiri sengsara.
mpa main2 dgn "minta maaf" aku
setelusnya "minta maaf" itu dari lubuk hati aku
aku minta maaf. aku dah lama terasa weh.

kdg2 aku terfikir.
terlalu murah "minta maaf" aku noj.
even org yg lgi muda drpd aku terlanggaq aku, bkn salah aku, tpi aku still minta maaf.
why? tak perlu kot pkiaq ego, or in other words terlalu pkiaq senioriti
tapi itu contoh.
aku takmau tekankan psai tuh pon sbnaqnya
sebab aku nk tknkan perkataan "minta maaf" antara sahabat.
tak perlu berkiqa kot.

dak dak aku tak kisah psai tuh

cuma

cuma cuma

cuma cuma cuma

aku tunggu

aku tunggu

aku sdg tunggu . bila ang akan ngaku salah ang.
jgn kiqa dok cri salah org ja weh.
setiap manusia buat salah. takdak lgsg hamba Allah yg terkecuali

ang penah kata.
"klu aku salah, betuikan aku"
takkan aku nk bgtau ang, "weh ang salah" tiap2 ari kot.
aku pon tau, ang ada perasaan. takkan aku takmau jga perasaan kwn ku sndiri.
tapi disebabkan aku TERLALU JGA PERASAAN MPA LAA, aku dah tak thn smpai ceni.
aku minta maaf weh. aku tau aku TER emo. aku minta maaf.

satu ja aku nk kata weh.
aku sedang menunggu, egomu berkurang.
aku tau aku tak perfect mcm ang. ang ada semuanya. SEMUANYA ANG DPT.
tpi, ya Allah. aku harap ang phm.
aku minta maaf sekali lgi.

No comments:

Post a Comment