Wednesday, May 25, 2011

25052011


Waah eman.

Dah pkui 3 pg dah nih, ang buat apa tak tdoq2 lgi?

Hahah nk tau? Esok aku ada exam chemist ada lgi 2 bab yg menunggu utk dibaca, tpi aku masih mmpu dok bermsg dgn wawa dan ONLINE? Hahahaha

Dan aku nk gtau aku rsa aku tak tdoq lgi dah mlm nih

Aritu sejarah aku tak tdoq,

Bio pon, hahaha

*eh dak2 aku tdoq ptg, tpi mlm berjaga. Kan kelawaq? haha

Tpi, still xleh jwb exam. TU TAQA TAK TDOQ TUH.

Haah stadi last minit lgi.

Dan demikianlah, sperti biasa, pljr tingkatan 5 2011 berjaya memecah rekod slagi lagi kerana setiap seorg telah mereka satu eksperimen buatan sndiri mngikut logic tpi tapi tak logik utk bio & fzk.

Tahniah diucapkan.

Dan esok? Bakal bakal.

Dlm paper 3 pure sc itu, pelajar akan diberikan beberapa apparatus dan soalan. Soalan itu akan kata construct suitable exp for the situation. Haaah pkiaq mpa.

Aim sndiri, problem statement sndiri, hypothesis sndiri, PROCEDURE SENDIRI, variable suma besa lah noh.

Pergh noh SPM.

Tak sedaq diqi lagi. Dan aku rsa aku telah menempah beberapa kerusi utk kelas fajar nnti.

takpa takpa. 2 subjects to go. 5 papers to do :)

Sekian terima kasih.

No comments:

Post a Comment