Wednesday, May 25, 2011

tolong jadikan dia sasterawati berjaya

Itu mmg impian dia.

Menjadi seorang sasterawati.

Dan aku pon menggalakkan dia jadi. Mmndgkan TAK DAK SASTERAWATI mcm A Samad Said kt msia ni yg wanita.

Dan dia juga photographer terhebat



Cerita satu petang 23052011

Orang: Aku,wawa,hajar,mushroom & adik.

Venue: Kantin sekolah

Do what? : stadi addmath mcm org gila

Written by nur ardilla hanie

Angin menderu

Awan berarak sayuo mengendong segala isinya

Tatkala itulah mereka menyembunyikan sang suria

Pohon pohon berliuk lrntuk menguraikan rambutnya

Pepatung bermain dengan girangnya

Burung burung bercacitan mencari makan

Disebalik suatu sudut yang tersembunyi

Wujud suatu golongan cerdik pandai

Berpengetuakan seorang yang celik rohaninya

Ungu baju serta tudungnya

Serius wajah menunjukkan kesungguhan

Kalkulator ditekan hamper setiap masa

Soalan ditujukan tanpa jalan cerita

Jauh dari sudut hati

Aku tahu

Nama merekalah yg akan terpampang di papan pelajar cemerlang

Aku doakan mereka Berjaya.

Amin

Terima kasih.Aku pon doakan kejayaan ang adik. amin

1 comment: