Thursday, May 26, 2011

26052011


NANTIKAN KEMUNCULAN KAMI

Hari ni hari terakhir bgi segalanya.

Warna kulit sudah semestinya.

alhamdulillah mid year pon dh abeh.

dan exam kmi berakhir dgn tqoknya.

sorang2 tak lpas buat akaun. lalala

aku prefer jwb bio g drpd akaun. adoi adoi

tgok trus soalan, "weyhh, format dia genna tah". aku lupaa

byk bnda aku lupa ekceli.

dan 50 mrkh per 140 lpas begitu sja.

aku tau aku failed.

cena laa ujian feb dlu aku bleh dpt 100 utk akaun.

biar biar.

BIAQ SILAP SEKARANG SUPAYA NNTI KITA X SILAP DAH TIME SPM

slmt bercuti kepada anda2 di luar sna.

kmi semua insya Allah selamat juga bercuti di sini.

tak ke mana, sekolah asma jgk lah :)

kmi takkan rndu kwn2 kmi, sbb mmg 24jam kmi akan menatap wjh mereka/

tak phm xpa, lgi bguih :D

ok chaow. asslmmualaikum

No comments:

Post a Comment