Wednesday, March 23, 2011

23032011. spm 2010


TAHNIAH!

OMEDETO!

CONGRATS!

Kepada para2 senior yang berjaya / tak berjaya dlm SPM 2010.

Laa, tahniah kerana dah terlepas yaa beban ‘SPM’ tuh

Exam buat lama dah. Result dpt dah

Lpas nih kena pkiaq psai bnda len plak noh :D

Tak paa. Yg tak Berjaya tu or tak dpt sperti yg ditargetkan tuh takpa.

Ingatlah

Kita dah berusaha,

Kita sentiasa berdoa dah,

Kita bertawakal dah,

Dan la nih kita perlu redha saja.

Btui tak?

Bersyukur sja setakat apa yg kita dpt. Itu sja yg kita mmpu.

Dak, aku nk cta.

Aku mai sekolah bwk dslr, niat utk tgkp gmbaq kawan2, senior2 & reaksi org time ambek result.

Meyh tgok, bila hmpir umum jaa result

Pgtua ckp kot microphone

“aiman! Aiman! Kmu duduk kt dpn nih, tgkp gmbaq sorang2 pljr cemerlang”

Hahaha, aku pon angguk laa.

Hahah, tak sgka plak boleh berbakti utk sekolah.

Pgtua mintak gmbaq yg aku gmbaq ari ni, utk banner nak lekat kt pkrgn sekolah.

Lpas abeh pa suma pgtua mai ckp dgn aku.

Dia suruh aku edit gmbaq ‘f5’ last year mcm aku buat kt ‘f3’ last year.

Aku pon plik aah mana dia tau aku juai gmbaq yg aku edit tuh kt f3

Lpas tu bru aku ingat dia ada anak f3 last year. Hahah

Klu nk suruh edit mcm aku buat taun lepas tuh, boleh sja aku nk juai.

Tpi sggupkah senior2 ku ini dtg ke skolah semata2 nk byaq & mai ambek gmbaq yg telah siap dicuci?

Hurmmm. *terfikir sejenak. Mungkin tidak.

So, utk spm 2010, minta maaf aku tak buat kot.

Tpi klu ada sesiapa BTUI2 nak, insya Allah aku boleh bgi.

Then utk PMR 2011. Ya insya Allah pada ari ambek result ujg taun nnti aku akan jdi photographer nnti.

Buat projek yg sama :D

Duit masuk :D


Sapa takmau jdi best student ?

Suma org nak.

AKU PON ADA TERDETIK JUGAK NAK JADI. Tpi, aku..herrmm

Lbih2 plak dah byk kali dah bdk band jdi best student asma

2008: Kak Mai

2010: Kak Alia

Smgt kmi lagi membara2 aah!

Ya Allah. mmg rezeki depa kn?

Alhamdulillah, syukur sgt klu dpt.

Hergghh. Klu aku dpt laa kan? YA ALLAH.

Tdi, time kmi smbg dgn kak alia dlm bilik band.

Dah tnya dah, dia stadi cena.

Mcm mna dia bhgi masa, buat hw.

Lbih2 g duduk dlm 5S, hw sehari tadak, mmg rahmat besaq aah

Mmg kna interview abeh dia tdi.

Dan aku dan kwn2!

Telah menetapkan target bgi SPM 2011 kmi.

Dan berjanji akan berusaha bersungguh2 dlm mncapai target kmi

Last post: INSYA ALLAH. itu satu doa drpd kwn2 utk diri aku. amin.

KITA BOLEH KAN???!!

2 comments:

  1. nothing is impossible right? :)
    im sure kakeman boleh punya.

    ReplyDelete
  2. huhuh laila. ya btui tuh!
    terima kasih byk2

    ReplyDelete