Friday, March 18, 2011

18032011. treasured


*mushroom, aku takdak niat pon utk malukan ang bdsrkan pose ang dlm gmbaq nih. tpi ku rsa gmbaq nih la plg menarik pon :) mintak ampun

aku tak pernah bina kenangan PALING BAHAGIA dengan orang lain kecuali anda semua.

terima kasih krna menerima aku.

mpa mampu buat aku tersenyum sendiri bila aku terimbau kngn kita bersama .

mpa mampu buat aku jdi nk tergelak even dlm mood nak marah kt org len.

mpa yg membuatkan aku terus mampu mengharungi hidup ni.

mpa yg merwarnai hari hari aku.

MPA SEMPURNAKAN HIDUP AKU.

terima kasih weyh.

Aku sedih. Aku takut aku takkan jmpa dah mpa bila kita dah memilih jalan masing masing nnti

Bolehkah aku jumpa 15 ORG PENGGANTI YG SIFAT DIA SEBIJIK MCM MPA??

Bolehkah aku STAY PRGAI AKU SKRG BILA TAK DUDUK DGN MPA DAH?

Weyhh. Aku tamau berpisah dgn mpa.

Ok, tiba2 ja aku teringat lagu Doa Perpisahan & Kau Sahabat Kau Teman.

Ohh Ya Allah. menusuk kalbu. *feeling3

DAN! ANDA SEMUA PON.


Aku sayang mpa semua. Sbb mpa semua laa diri aku BERSEMANGAT lebih.

MPA SEMUA KELUARGA AKU.

KELUARGA BESAR AKU.


Aku harap, kita stay satu hati dari skrg smpai bila bila pon!

Tadak pernah terkurang sikit pon!

susah nak bina perpaduan antara kita ni mcm skrg, so kita kna jaga laa elok2 ok?


Last post: Truly, from deeeeeeeeeeeeeeeeeep deep deeeep inside my heart


No comments:

Post a Comment