Sunday, March 6, 2011

06032011


Woohaaa!

dah hilang dah satu bnda :)

syukur alhamdulillah.

hahaha, aku nk gtau.

result exam feb aku. hahh? terbaik aah

alhamdulillah, takpenah2 dpt result guni

arap2 bkekalan smpai SPM aah

eh dak2, yg mna dpt 60 ke atas tu, arap dpt diperbaiki lagi laa. yg dpt 90 & 100 tuh, hahah arap dikekalkan.

haaa, klu nk tau spnjg musim mssd ni, aku buat besaq kepala sorang2 aku.

ari khamis, patut p sekolah, buat duty dulu pa suma.

tpi aku mls bgun awai, aku gtau abah.

abah, satg ntaq p stadium trus. pkui 9 pon tapa.

haa, melepas aku

ari jumaat, ada event aku eh? errrrrrrr, tkmau kata apa.

dpt no 4 pon jadi laa. Pristiwa menggelupuq di dpn atlit2 lelaki yg mbek 400m masih terngiang2 di kepala aku. MALU SIOT!

then ari sabtu, hahah. TERPAKSA bgun awai.

mandi2 pa suma, start enjin moto, p sekolah.

org suma masuk court prektis. aku, wawa dgn yas menggelupuq kekejangan otot kt pondok. hahah

ari ahad, ari ni ah!

patutnya p sekolah! nek bas sekali dgn atlit2 pa suma.

tpi aku MALAS lagi nk bgun tdoq. aku gtau abah, extend smpai tghari aah abah.

kwn2 kt sekolah sure tak tick nma eman as ponteng, sbb depa tau eman p stadium. HHAHAHA

punyalaa besaq akai. bak kata ayahku.

then, tup3, ahlam call.

"eman, ang mai skrg, depa nk jersey hijau adidas"

oh my, tidorku terganggu laa pulak. dgn berat hatinya p laa mndi

sekali bila nk start moto, abah kata "HAHH! jgn buat hal! abah hantaq!"

haaaaaaaaaa. yaya nk gtau, abah aku hnya bgi aku bwk moto ari jumaat & sabtu shja. sekian terima kasih.

dan officially mssd dah habis... :)

tahniah kpd para pmng2 sekalian . heheh

dgaq kata, lpas nih khdupan kita dah kembali ke jalan yg sbnar iaitu belajar, masuk kelas.

TPI TIDAK TIDAK.

bukan aku.

lpas ni, jadual aku pon still padat.

dgn hw 2 minggu xmsuk kelasnyaa.

then esok, p tunku anum. *tak masuk kelas satu hari

selasa. aku n anisa test JPJ. *tak p sekolah, ptg mai blik kot insya Allah

rabu. rehearsel kt tunku anum. * again takdak kt skolah satu hari

khamis. ada laa sat kt sekolah pg tuh, then kena main lagu kt umah PENGETUA TERCINTA

jumaat. haaa, yg nih aku ada kt sekolah satu hari. tpi aku tak sekolah!

sabtu. real day 4 liga bola sepak kt smk tunku anum.

yeyyyy! aku mmg suka tak msuk klas 3 minggu. hahaha

smoga tak byk yg perlu dicover.

ok. sekian terima kasih.

asslmmualaikum :D

No comments:

Post a Comment