Monday, June 28, 2010

28 june 2010

HAHHH..
ku lpa nk cta pa yg jdi klmarin
adeyhh.
pa2 yg jdi. [i dont hav any feelin at all.dats what my nisa told me]

ok
rehat.10.40
aku gla lpaq
aku gla nntok
smlm xtdo 1 ari. bwat paa?
edit video sketsa f3 dlu. hehehe
smgt! smgt! nk bwat genna

then. dgn xtaw pa nya,,
ku p la kntin. mkn
smpai2 nmpk ben10, adek, hanan duduk kt mja mkn
ku pon plek. pesal mkn kt sni
slalunya kmi mkn kt meja tuh b4 stat pktis ja
time rht slalu mkn kt tmpt lapor diri
hahah
ku tnya knp kt depa
srntak depa jwb
"lapaq pnya psai..!"
lwk btoi.hak3

then. ku blari2 p bli nasi.
mmg ari nih ari plg plek
xpnah aku mkn nasi tme rehat skul. slalunya p beli ari kotak ja
hurmm besa la..
bak kata abah.

"eman,, jgn dok boros sgt. asal dpt duit byk skit,, sat ja habis"

hahh. ku pon xtaw knp ku boros ngat

ok.then mkn mcm besa
sblh meja aku
genk2 hstel f2. ada basira.aina.arnis n blablabla
tiba2 ja dh abeh ku mkn.
basira meh cuit aku
dia tnya

"k.eman.mpa prsan x,, kita 2 org ja prcts kt sni"

kuang3,,,,
ku tngai pggn aku. [sori.. aku TERtinggai]
and then perut yg penuhnya . kmi 2 org lari p blik prfct
dh ah xjauh mne kn??

smpainya kt blik prcts.kul 11 sudah
mksudnya.. mtg dh 30 jam bmula
abeh dh la..
hurm nseb bek kmi 2 xkna mrh ka pa
tpi ada la bnda sumtin jdi. [privacy]

dlm jdi prfcts nih
byk gla cbrn
mpa just kna ingat
mpa bwat kja silap skit. org ngutuk mpa
mpa bwat kja krg skit. org ngutuk mpa
mpa bwat kja lebih skit. org ngutuk mpa
mpa bwat kja pulun skit. org ngutuk mpa
mpa bwat kja halai balai skit. org ngutuk mpa
xkesah la spa yg ngutuk mpa tuh. student ka. cikgu ka
even dlm pfcts sndiri pon akan ngutuk mpa. so,, jgn terkjut ah klu kwn mpa sndri ngutuk mpa
suma style ada. skap dendam. xleh tgok org nih lebih skit dri dia

klu xpuas ati. ckp ja la dpn2
face to face. bqu elok
nih x,, bwat dosa ja taw.
pa2 pon yg kmi bwat..

"itu amanah kmi.kmi jlnkan amanah kmi!!"

SO??
kmi dh jlnkan dah amanah kmi
thats YOUR amanah to jlnkn amanah yg kmi swuh mpa bwat
so nnti
bila di ari akhirat
kita terlepas apabila kta ditnya,, smada kita pelepas tggungjwb atau x.

i'm sorry.nobody is perfect in this world

No comments:

Post a Comment