Thursday, June 10, 2010

sdeh lagi.


spatutnya ku cta psai bnda nih lma dh
cuma ku tlupa
hahha
ku kn sng lupa mslh ;]
alhamdulillah

pa2 pon
psai nih haa..
SEK MEN SAINS KUBANG PASU

dlu ku dpt twrn ke sek nih
sbnarnya ku btoi2 nk p skul nih
tpi dsbbkan famili ku xbpa da duit tme 2
abah sndiri pon xbgi
pak2 mak2 sedara len pon xbg
kwn2 sdeh
jd.. ku xp
sdeh kn??

ku dh try lupakn hajat ku nih
smmgnya
ku dh xdak smgt dok dkt asma
aku pon xtaw npa

the.ku pon xp
ya Allah. kuatkanlah hatiku
then.bru2 nih
dlm cti nih
dh dkt 5 kali ku ulang alik dpn skul nih
sbyk jmlah tuh jgak la
bilgn ku nanges

marin.
ku xthn.
ku bwat luahan perasaan kt jiah
hurmm
alhamdulillah ku dh ok
tq jiah.

aku arap aku xkan myesal seumur hidup
aku arap lpas nih ku bleh bwat kptsn ku sndiri

1 comment:

  1. eman,
    Allah xkan bg ujian dkt kita melainkan DIA tau yg kita mampu utk pikul segala dugaan yg kita dapat:)
    Satu yg aku nak hg tau..kadang2 apa yg kita hajatkan, bnda lain yg kita dpt. nak tau dak sbb apa??? sbb bnda yg kita x suka tu la yg terbaik utk kita yg Allah bg.
    Kita xtau eman apa yg terbaik utk kita.Hanya Allah sja yg tau..
    Apa yg perlu kita buat, syukur dgn apa yg ada sbb klu kita b`syukur, Allah akn tmbh lg nikmat dkt kita :]

    ReplyDelete