Tuesday, June 29, 2010

mpa try mcm ku bwat.

lpas dgaq mslh org nih.org tuh
dgar luahan prsaan org nih.org tuh
aku btmbah makin lapaq
hahaha

ku p dapuq. tgok mknn pa ada.
cek kabinet? megi xdak..
nestum pon xdak.
milo? mls jerang ayaq. klu ku minum tkut,, xtdo2 mlm nih,, btnga pnya psai
cek peti aeh?
nudgets? xdak..
pergh ahh
last skali ku tnmpk swiss roll.. hahah ada sardin dlm tuh
m.ndak ku bwat.
just kna grg ja

ok.ku grg
da dah kuali ats steve [cna eja ntah? ya Allah. tqoknya aku]
bsiap ada myk g. xtaw la myk pa. bila
hahah
men grg ja

ok.siap!
pns2 ku mkn.pergghh sdp
skali msuk dlm mulut aku. weyh! masin!
aku tnya k.pkah yg sdg bergayut
"woih.myk pa dlm kuali tuh?"

k.pkah jwb
"ang bwat pa?? myk ku gna ptg tdi msk ikan msin"

PERGH AH!!
dgn kudhrat yg terkumpul
aku ttap mneruskan pjuangn aku
aku mkn jgak sardin roll tuh
huargghh... lpaq pnya psai.
adeyh3~

No comments:

Post a Comment