Wednesday, June 30, 2010

hahah

adeyh.
lwk sgguh ari nih
dri pg smpai ke ptg :)

mlm marin.abah btolak p kl. dia da prjk kt sna
so,, mak la kna ntaq
pg2 buta. kmi dua org tjga dh
pkul 5.30.azan subuh
ku tdoq skatil dgn mak ahh. :)
ahahah
msg2 tme tuh pkat dok kata

"mak..mndi"

"eman la mndi dlu"

"mak. mndi la dlu."

kqa dok ulang ah ayt tuh kmi dua
ahakz.
meyh2 ttdo dua org.mangkit kul 6.25!
pergh aahh
dgn aku xiron uniform pa lgi. lwk btoi
pkat dok mndi kerbau ah.
kuang3,,
tpi alhamdulillah ah
smpai kt skul. tpt2 pkul 7.10
klu dak. ku kna dah dgn exco

then. dok tercangak ah kt porch tuh
tunggu bdk2 yg lewat
2 mnt b4 pkul 7.30
mseh rmai yg bru nk turun keta laa. pbetoi tdg kt moto laa
mcm2 krnah btoi
heh! mai la awai sket. kmi xlarat thn mpa taw x??
huhuhu.
then,ada la sorg bdk chinese nih
fom 1
dia mai dgn nek moto
ku dok kata kt dia.

"adek2! cepat2! nk lewat dh.."

then dia pon blari2 anak
n ku perasan sumtin!

dia xtutup zip unifom kt blkg!!! bju st.john plak tuh
weyhh!!!! LAWAK NIH!
bdk nih mmg ah.
dh arh nek moto!
aku xtaw la bpa byk laa org dok kata kt dia tme odw mai skul
ya Allah
klu bdk mlyu xpa g. sbb tdg bleh cover sket bdn tuh
nih?? bdk nih??
ya Allah.
aku yg tgok dia pon malu
hahahaha
dh2. xbek.xbek.

pastu.ckgu xdak 3 msa! b4 rehat
aku n group aku
pkat dok blatih drama ah
esok kna bwat prsnttion dh dpn ckgu bm
drama: Gelanggang Tuk Wali
nih,, cta nih psai. tuk wali nih bkk glgg silat. n rmai org xpuas ati dgn dia
and!
aku jdi Tuk Wali dlm babak 1. cabok btoi mpa nih noh
apa g! babak tuh ja yg ada psai2 silat2 nih
agaknya aku kna ke x silat? kna ah!
tdi. pkat dok mrapu ah. nseb bek mnjadi. bdk chinese pon glk tguling2
aku xphm laa. lwk sgt ka aku?
meyh! ku tnya ku jwb. jwpn dia: dak kot. hahah
then bbk 5. aku jdi suara ltr.
mpa nih mmg pndai noh pkena aku.
sound effct yg tqok2 plak tuh time bbk 5 nih
esok nk kna prsnt dah!
aku tkut ah nih.

keyh chow~

No comments:

Post a Comment