Monday, June 28, 2010

kenangan...

tiba2 ja ku teringat blik
SASBAND yg dahulu
taun keGEMILANGan
iaitu. tahun 2007

ya Allah..
taun tuh ku bru fom 1. bru msuk skul
byk sgt air mata ku yg menitik stiap ari
saket. pedih. meluat. benci.saket ati
suma ada.. tpi..
suma pnderitaan yg ku alami dlu tuh.
sumanya brakhir dgn kegembiraan.
ada hikmahnya suma tuh

tiba2 ja ku teringat blik
klu x sbb ku nk masuk band asma
sure smpai la ku dok kt smk sultnh bhyah g
ya.. ku jgk msuk skul asma dgn tiket band.
bln mrch bru ku msuk asma. hermm..

dlu. aku la jr plg teqok
aku xsptutnya msuk 4mation lg.
tpi disbbkan ku ada kakak dlm band,, so,, snior ingat ku bleh improve ah
mna xnya,, blik umah. kna maki ngan kmbaq.
b4 tdoq kna mrchg dpn depa.
gla ah,,
aku sdaq aku tqok
stiap ari kna maki. even pon tgh dok dlm line sction
yg plg ku ingat smpai la. kna maki dgn k.kobeh
"eman! mpa taw x mpa plg LEMBAB!"
pergh ahh time tuh. time tuh ku nk jwb pa?? xjwb pa ah

impian aku.
jdikan band taun dpn.
mcm band batch 2007 tuh
gla! aku nk sgt bwh pmpinan dpa blik
best! evenpon ku kna tqok tiap2 ari
time xdak band,, kna prsonal pktis dgn k.yaya. gla tkut
tiap2 ari jumaat p pktis sorg2 dlm blik band
pnya la ku mlu,, kn?
tu dlu...

ya Allah.
ku hrp jr2 kmi.
n kwn2 ku sndiri
sumanya akan bersatu dlm mnaikkan band nih
sumanya akan mmainkan prnn msg2 dgn bek
n most of all
sumanya tawu & berusaha sdaya upaya
dgn moto 1 band.1 sound. 1 family.

court skolah. tahun 2008. skrg? jauh beza woot


kat skul sri putri.redi 4 klwmbc

natcomp 2007.dpn hotel KL international

shanghai...

national comp 2007.

ni lah sbhgian senior2 aku dlu tuh.... smpai la ku still tkut jmpa dpa

No comments:

Post a Comment