Sunday, October 24, 2010

23102010


wahaha semalam penat gla kot berjalan.
tak pdn dgn ari ni nak exam. ingat merdeka dah aah boleh jln mrata
tpi lupa ada g 2 sbjek exam x mbek -.-
serius ku lupa! waka waka

pkul 12.00 : p skolah dgn pkai bju krgnya, smata2 nk ambek fail bi. tanpa fail aku nk stadi bi genna?
skali lalu dpn bilik guru, PERGH, tchr rahmah ada dlm tuh
tgh bincang dgn pfcts f4. aku pasan pien sorang ja.
mcm laa mata aku elok sgt
then, trus p kenduri jiran sblah nih pnya abang :)
hahahah. lawak2 sbb mak jmpa ex students dia. heheh
pastu p umah sedara tok. kqanya kezen mak kawen aah
tudiaa klu buat famili tree konfem malam rya xabeh.
first time jmpa kakak tok quwe.
dia lawak! loyar buruk mcm tok. lwk gila kot.
mak kata dgn tok ngah tuh,
"awat mkin comey nih?"
tok ngah ku jwb
"mestilah comey. mcm orang kelante"
hahahahah aku n kekkah dgaq tuh, bguling kmi dua atas lntai. hahaha
aku kata kt kekkah. "i suke laa" , " i likee."
hahahah. serius lawok.

then dlm b4 asar. kmi singgah umah tok
skali wawa ntaq msg
"weyh ang da kt umah tok ang ang ka laa? boleh dak aku nk tmpg blik aloq staq dgn ang?"
tuddiaa aku tkjut dh, dia ckp bhs paria pa nih
last2 aku kol dia. rupa2nya dia daa kt kulim
haahh dkt sgt laa dgn umah tok ku, yg kt bukit mertajam jaa
dlm kul 5.30 gtu, wawa smpai umah tok
first time woot kwn aku mai umah tok aku
serius aku kata, wawa ni laa yg stat bwat kwn2 aku mcm famili aku. hahahah
then bru kwn2 len ikut.
hurmm. smpai tol asetar utara, pkul 7.30 mlm.
kna sggh sat skolah sbb wawa lak nk ambek nota bi dia kt kelas
nak gtau , MMG 4 D TUH DUDUK KT DPN PORCH JAAA! *ayat perli
tudiaaa nk p blkg! time mghrib plak tuh
time lalu kt blok f2 tuh yg plg ketaq uuh
xlpas2 ayat kursi kmi bca. smpai ja 4D, fuhh lega la sat
tak tutup lampu, kmi men belah gtu laa
then nk patah blik p depan, gelap gila!
jln mkin laju, aku sampai buang selipar la kn sbb xmau bg bunyi
bila dpn 2 asma jaa. kmi dua tiba2 jaaa _______ err xtau
then tiba2 ja lari pecut p kt kea kt porch
adeyhh!! time bandcamp dak la takut gni ngat
mai smlm gla cerink blu roma abeh . haiyarrkk

mmg pglmn plg gila aah
then smpai ja keta, fuhh mmg tercunggap2 dh
hahahha lawak2 klu ingat blik
then ntaq aah wawa blik umah.
and smpai umah myg mghrib trus terkapaq atas katil TANPA bca literature ka paa
pkul 3 pg tdi bru aku kalut bkk buku. pergh aah.
tdi pon bi mmg nkutkan sprti yg dgmbarkan kwn2 yg dh ambek exam tuh.
hahahaha

selasa nih bm lak. fuhh nseb bek ada cti satu hri sat.
klu dak. mati dah aku. hahaha
ok. asslmmualaikum

2 comments: