Friday, October 29, 2010

zoom zoom ala ka zoom



wahahaha syok syok
BIG APPLE PENUH SATU RUMAH AKU.
gila kott. takdan pa kekkah mai sua duit kt aku nak beli alien. tediiaa
try mkn sikit, pastu tnjuk gigi kt kamera. pergh pnya!
tdi org tu dia kol aku.
dia kata klu nk bgi esok pg takdan, sori tpksa la aku simpan mlm nih kt umah
dont worry, rsa donut tuh apa suma xkan ilang. wakakaka
sedap mcm bru ambek dri oven
segala langkah2 untuk hindarkan semut mai pon ada.
nntikn esok.

LAI LAI MAI BOOTH BAND
LAI LAI MAI BOOTH PREFECTS JUGAK

aku nk tgok skit esok. asma jdi zoom kaa zoo. hek3


____________________________________________________________

serius syok.
sbb aku bjya tlg selesaikan mslh depa depa tuh
even aku tak msuk cmpurkan diri dlm mslh tuh
tpi aku ada laa jgak advise dia nih . buat tuh buat nih
hasil drpd kesabaran. kn dah selesai
seriusly aku kta setiap mslh BOLEH diselesaikan dgn kemaafan
aku kata 'boleh' yer, buat 'akan'.
dan akan berakhir dgn kesabaran n keikhlasan. yeah3
reka ayat bru apa xtaw aku mlm nih
TAHNIAH TO YOU! :D

No comments:

Post a Comment