Sunday, October 3, 2010

maafkan aku.


kawan.teman.sahabat.rakan

aku ada perasaan jgak weyh
kdg2 aku terasa. kdg2 aku takmau ambek kesah.
aku harap mpa suma bleh phm aku.

aku just tak paham
knp, bila mpa sengaja myakiti aku, aku takpenah rasa nk ambek hati

tpi knp. bila aku tak sengaja menyakiti mpa, mpa dah bwat ceni kt aku?

truk sgt kaa aku? smpai mpa xleh menerima diri aku nih seadanya
ok. aku ngaku, aku salah sbb cara aku ckp tuh slh. aku tak pkiaq perasaan mpa
aku minta maaf

tpi klu nk ikutkan dri sudut dlm 'diri aku yg berkiqa'
bpa kali dah bnda yg sma aku bwat kt mpa ari nih, mpa bwat kt aku b4 nih.
byk kali weyh. its just aku yg xmau myulitkan keadaan dgn mpa.
tpi, pgi tdi? ya Allah
ya ya. maafkan aku. aku salah. mulut aku jahat. otak aku jahat
aku tak pkiaq perasaan mpa. aku minta maaf sgt2 weyh

ya Allah. kenapakah dlm setiap keadaan, hambaMu ini yg perlu mengalah?
ya Allah. tabahkanlah hambaMu ini.

aku hnya rsa sdeh kt mpa.
tpi mpa la yg memberi kegembiraan kt aku.
so, kita kna saling menerima ok? :)

1 comment: