Monday, October 4, 2010

kembalikanlaa

err
tiap2 ari post kt blog. apa nk jdi nih? lantak.

ya Allah.
boleh dak aku nk jadi blik prgai aku msa aku form 3 dlu
boleh dak aku nk amalkan blik apa yg msa form 3 dlu aku amal
boleh dak aku nk baik mcm aku form 3 dlu. baik kaa? erp. better dri sekarang
boleh dak aku nk rajin mcm aku form 3 dlu
boleh dak aku nk bsmgt nk blajar mcm aku form 3 dlu
ya Allah.

aku nk tjga pkul 2 pg mcm dlu
aku nk myg tahajud setiap ari mcm dlu
aku nk tiap2 ari stay dri pkul 2 smpai p skolah stadi mcm dlu!
aku nk tiap2 ari aku pgg buku mcm dlu
aku nk tiap2 ari aku bwat lthn mcm dlu
aku nk rjin bwat sunat rawatib mcm dlu
aku nk rjin mcm dlu
aku nk bwat myg dhuha waktu rehat mcm dlu
aku nk berjaga mlm tiap2 ari TANPA FIKIR PENAT OR NGANTOK
aku nk bertekad mcm dlu
aku nk bersmgt mcm dlu

ke mna noor aiman zafira yang dahulu...?

aku rsa aku ada tekanan perasaan aah laa. hahahah. abeh dh la

No comments:

Post a Comment