Friday, October 22, 2010

postponed exam

yeeehhaaa
ingatkan exam yg dipostponed kna ambek ari selasa or rabu
sbb ari ahad n isnin ada klas yg xabeh g paper
tpi ckgu hatipah suruh mbek ari ahad isnin jgak
smlm dia bgtau dri kelas ke kelas.
tpi mai kt klas m, dia kata buat ari ahad selasa. sbb depa ada paper tasawur ari isnin
ari ahad ada seni, only titi n amani yg ambek
so, kmi confused gla la

err. silap. xleh facebook lgi. kna face book lgi.


smlm. pkul 4.30 ptg. nmpk ckgu hatipah kluaq blik guru.
dari jauh aku mmgil dia. tpi tidak pula dia kaleh.
hahahah. ingatkan slh sorang ka pa.
tpi btui la dia. p lari dkt ckgu. tnya dia
"ckgu, psai exam yg kna dipostponed tuh, mcm na ckgu? kelas pure sc n sc sosial ambek exam bm lain2 ari aah?"
"yaya. depa kn ada tasawur ari isnin"
"tpi kmi suma ingat nk mbek exam skali ckgu. syok skit"
syuman plg mns aku berikan kpd ckgu. ahahahha
"lgpon, ckgu takyah jga kmi bwat exam dua kali :)"
tersengih2 lgi aku kt ckgu. hahaha
"hah, tgok la dlu mcm na nnti, sya pk dlu"
"heheeh. terima kasih ckgu"
sblm aku berlari p kntn nk p tgk band. ckgu pnggil lgi
"eman. laa. bm nk kena baca apa sgt"
"bm pon susah ouh ckgu. kwn2 suma kata final ni bm mcm addmath"
"hahaha pndai noh kmu nk pujuk ckgu. samakan dgn addmath lak"
"hahaha dah ckgu ajaq addmath"
"hah xpa2. apa2pon ahad nih konpem kmu bwat bi. kt bilik audio"
"yeeyy! aircond! terima kasih ckgu! ouh kiqanya bm ja la xkonpem g"
"ya."
aku p slm ckgu. n berlalu p smbil tersengih² mcm kerang busuk
sekian terima kasih.

No comments:

Post a Comment