Thursday, November 11, 2010

affect



conclusion for peristiwa banjir:

aku dah tak jumpa baju biru kuning sekolah.
aku tak jmpa overall putih band.
*ari 2 aku pkai kembaq punya sbb tu gabai
aku tak jmpa buku teks sejarah.
aku cari tudung prktis x jmpa
aku cri lingeries pon xcukup. hahaha
aku mandi sat ja setiap ari. smkin berjimat cermat

hohohoh

saya bersyukur dgn markah2 final exam kali nih
even mrkh physic, bio, chemist, bi, addmath tak dpt lgi
tpi tunggu aah, yg tuh yg paling meletop nnti.

cuma aku tak jangka mrkh math aku byk tuh
alhamdulillah. biaq la xdpt highest pon, tpi aku dah cukup2 bersykur dah
alhamdulillah.
eh, akaun. still dpt mrkh yg baik even aku ttingai 12 mrkh. alhamdulillah lgi
then bm, hohoh. tak penah2 aku dpt bm 70 mrkh ke atas. sumpah
sejak dari form 1 g aku pnya mrkh bm sure kepala 6 ja,
err pmr tu aku pon xtau cena bleh dpt.
papon tima kasih ckgu hafizah.

kita bersyukur sja apa2 pon. yg len2 tuh x usah dipikir. bikin kepala pening aja.
bila bleh dpt semua markh paper nih ?

__________________________________________________________________

ouh semput semput atuq jadual seharian.
ya Allah.

2 comments:

  1. aku cari tudung prktis x jmpa

    wah, band time prktis tudung pun same eh? gile cool!

    ReplyDelete