Sunday, November 14, 2010

party :)

arghh. 13112010
smpai bila bila aku akan ingat tarikh ni
sgt la best! best gla. takdpt nk ddescribekan genna
best sgt sgt sgt sgt sgt!!!!!

first of all
honto ni arigatou kepada
form 4 yg amat amat aku sygi :)
juniors sekalian yg bkjasama
form 5 yg sgt sgt la sporting + gorgeous. cntk!
ckgu2 yg tlg kmi spnjg preparation kt stu
kak atin . minta maaf skali lgi klu sya terkasar bhs. byk sgt songeh
krew krew resort itu
thanks to dena sbb bgi aku tmpg tdoq umah dia 3 ari. mak abah p kl. lalala
dan org len yg terlibat scra lgsg or xlgsg

terima kasih byk2 everybody!
*aku kiqa dok ulang ja ayat nih bila dlm bas.

its all started like this.

mlm b4 party band, party prfct
aku xtau aku buat pa, tpi aku penat sgt
balik p umah dena. ada laa dgaq sat luahan perasaan si dia
then, aku dh mguap byk kali dah. dia xmau tdoq lgi
aku ingat nk dgaq dia pktis men lagu dgn gitar dia, tpi last2 aku yg lena dlu
esok pgnya, pkui 5.50 pg kmi dh bgun

pkui 7.45 pg, bas dah bertolak ke destinasi
aku n dena, p sndiri dgn keta mak dena bwk
singgah bilik band, p ambek sgala brg yg ttingai kt sna. castle ;)
p sggh 7 eleven p habiskan stok roti kedai tu , ksian kt bdk hstel xdan mkn
pkui 9, smpai destinasi.
pelik tgok dwn tuh, tidak di set up mcm pa yg kmi mintak
stage pon xdak. haishh pelik.

nek tingkat atas, suma bdk band berkumpul kt surau laki2
suma f4 buat muka yg PLG CANTIK penah aku tgok. hahahaha
muka xpuas hati sorg2
mna xnya, rpa2nya phk resort 2 ada event len smpai pkui 5 ptg!
tediaa! abeh tuh, yg kmi terpacak kt situ dri pkui 8 tdi nk buat pa?
nk decorate hall pon xleh.
aduyaaii, aku n dena yg bru smpai , trus mcarut lpas dgaq cerita dri nisa.

last2, kmi suruh budak2 pa suma p pktis seserius yg mgkin
pkui 11 pg nk tgok p4mance for the third time!
hah, penat dah la aku.
f4 ?? p bgambaq aah. manfaatkan peluang yg ada. hahahaa

direktor sketsa f1
direktor sketsa f2


lebih krg pkui 1, kmi suma p mndi kolam!
heheheh. tpi kna byaq sorang rm 3.
junior2 pa suma pakat dok tjun mndi kolam, tak heran dah panas terik ka pa
depa xpa aah, bwk 'bju' lebih
f4? sorg pon xrendam dlm ayaq, pkat dok celup kaki jaa
demikianlah kolam rng itu berbau kaki kmi. lalalala



penat bgmbaq pa suma, f4 p nek surau laki, terkapaq sorang2 kletihan
tidoq aah tunggu pa g
pkul 3, aku tjga, tgok titi, wawa, dena xdak dah
depa dh p set up dwn dah
ouh,, event pgi tuh abeh awai. ok! cantek
lpas mndi2 , myg pa suma aku p ltg depa set up hall
aku tgok junior pa suma bru nk p brsihkan diri. tediaaa sggup noh mndi lama2
tdi rasanya aku dgaq "weh,,cena nk mndi nih? panas kot"
tpi p trjun kolam jgak

ptg tuh, ada mslh skit bila nk set up hall
mslh kt PA sstem aah.
aku tnya abg tuh, awat kabel nk cucuk pA sstem tu ke laptop xdak
dia kta, kabel tuh, depa xsupply, tpi kta yg kna bwk sendiri
tediaaa, aku tkjut dahh time tuh
aku gtau ckgu samad, arggh kna plak marah dgn ckgu.
mintak tlg ckgu p ambek kabel yg ada kt skolah
*sbb tuh, pg phmpunan tuh ckgu smad bru nk psg wayar pa suma
then, alieka mai gtau aku psai slideshow
aah! aku lpa psai slideshow!
p tnya plak kak atin, ada supplykan projector n widescreen.
jwpn yg diberi. "ada, tpi kna byaq rm 350"
TEDIAAA. TERBELIK DAH MATA AKU TIME TUH
duit ada ja nk bayaq, tpi rmai kwn2 xstuju sbb pa kta kna byaq
nk bkk slideshow sat ja
last2 aku p kol ckgu samad g pasai nih,
skali dia bgi no. ckgu harum kt aku, dia sruh aku mintak kt ckgu harum dia pnya projector. mmndgkan umah ckgu harum pon dkt2 situ ja
widescreean xpa, ckgu smad bleh p ambek kt skolah
aku kol ckgu harum, dia xdak kt umah, alahaai
last2 aku mintak tlg ckgu smad lgi, ckgu samad mintak tlg ckgu syu
ckgu syu kol aku, dia bgi kt aku no kwn dia
kwn dia bleh bg pnjm projector
tediaaa, aku xkenai pon kwn ckgu syu. agak lwk aah ckp dgn dia
dia xknai aku yg mna satu
aku lgi laa xtau dia yg mna satu
hahahaha. lawak2. aku tnya sorang2 yg park keta kt resort itu
"kakak ka yg nak supply projector tuh kt sya?"
mmg kt situ ada 1 keta sja kn??
cerink gla kot. dok thn muka malu jaa.
last2 aku jmpa jgak kwn ckgu tuh. fuhh penat
time tuh dah pkui 5.30 dah
then ckgu samad smpai plak. alhamdulillah
keja selesai!

mlm tuh? sumanya berjln dgn lancar sprti mna yg f4 rancang
syukurku ke hadrat-Mu ya Allah
alhamdulillah
f5 mmg gila hepi ari tuh
f4 pon xlpas2 sengih sorang2

aku rsa, smbutan snior meriah pa suma sbb kostume f1 sma
thanks to idea yg plg bernas drpd titi
ssguhnya otak titi sgtla kreatif. castle tuh pon dia yg bwat, kmi hnya mwarna. lalalala
psai bju seragam nih, mula2 kmi mula tak stuju, tpi sbnaqnya benda tu la yg btui sbnaqnya
bila tgkap gmbaq rmai2, yg len pkai bju seragam
n only f5 yg pkai warna warni
so mmg mlm tuh nmpk f5 sja aah,
congrats titi





bonamana :)

semart woot.

dgaq ja lagu hello dari shinee, f5 trus mnjerit gila ponya mjerit
hahahaha aku mmpu gelak ja la
smgt trus depa dgaq lgu tuh. hahahah
thanks to f2 , f3 n f1 sbb bgi psmbhn yg terbaik mlm tuh.
mpa telah mggmbirakan f5.

what can i say? THEY ARE SO GORGEOUS!

.:horn:.
gila syg gmbar ini.

serius puas pgg kamera semalam
3 hari 2 mlm aku tidoq kt umah dena. tediaa tediaa
dah la lupa bwk sluaq. oh my!
balik ja mlm party tuh, dia tgok gmbaq2 aku, aku tgok gmbaq2 dia, last2 dua dua org tdoq pkui 3. nice sgt.
esok tuh bgun tidoq pkui 6.20 pg. lagi laa nice.
kenangan yg plg aku xleh lupa, swktu f4 n f5 ddk dlm satu bas msa odw nk blik ke skolah, mmg gila dah time 2
gila syg suma!

No comments:

Post a Comment