Tuesday, November 2, 2010

tragedi november


apa perasaan mpa
bila nmpk seorang ibu menampar anaknya?
menarik tdg anaknya?
menyepak anaknya?
memekik dia khalayak ramai?
di btui btui depan mata anda?
YA ALLAH

ya. aku nmpk.
sbb tu aku tnya mpa. hahaha
agak² klu bnda 2 jdi kt anda, apa reaksi anda?
YA ALLAH

sumpah aku takut. xdak apa yg aku boleh buat time tu.
aku hnya boleh memerhati anaknya itu dimaki²
sabaq naa? setiap yg berlaku ada hikmahnya.
Allah bgi ujian kt kita sbb Dia syg kita. Dia nk uji kita
bersyukurlah kita yg diuji dlm berjuta2 hambaNya di bumi nih

________________________________________________________________

u missed a lot!
errr aku terlalu busy sgt kot. tak msuk klas byk kali dah
tpi aku kluaq klas time mata pljrn yg ckgu xdak jaa
tpi xtau la plak ckgu pure sc nak gnti msa yg free tu dgn klas depa
adeyhh. first time tdi aku masuk klas physic lepas final exam
dan apa yg aku mmpu hnyalah nganga

aku lak ttingai byk dah. adui adui
tdi , ada masa physic. b4 2 msa math. ckgu zai lepas lmbt
tup tup nek lab fzk, ada bdk2 klas 4N
aarrgghh ckgu zatul bwat combine klas plak dah!
dah laa xramai mna kn, pastu klas K msuk lab lmbt lak. so, meja plg blkg la plhn kmi

aku ekceli bengang kt bdk chinese klas N
dah tau pndai2 p duduk meja dpn lagi. adeyhh.
lgi satu, meja dpn aku aku. genk chinese renjong2 uuh
tediaaa. my view was TOTALLY BLOCKED. perggh
dgn aku ttngai spek kt klas, apa yg ckgu tulis kt blackboard satu pa aku xnmpk.
yg tu xpa g, meyh tgok depa nih bknnya dgaq pon ckgu mgajaq pa
depa bca buku novel bhs cina, lindung dgn fail fzk
hey hey hey. agak2 xmau bljaq, mai la dok meja plg blkg nih.
ckgu pon xnmpk pa yg mpa buat, toksah dok lndung pa2 dah.
errghh sakit hati aku.

ahh xpa. saja luah perasaan xpuas ati nih. hahahaha

No comments:

Post a Comment