Tuesday, November 23, 2010

gelak tungging tungging

hahahhaa
alalhai awatla lawak sgt.

kem prefect. kem kepimpinan kelas pertama
hotel regency, alor setar

1. pg2 bgun pkui 4, bru nk pack bju pa suma, cri tdg pkts xjmpa. hohoho

2. mak! cepat! pkui 7.45 dah! zeunnnggg! *keta meluncur laju. tpi berhenti kt dpn hotel regent.
aku peluk mak. mak, recency laa. tu sberang jln nu

3. *masuk dewan, terus terjerit bila tgok 2 muka pnceramah. arrrrrrggghhhh!
tau sapa? JIRAN AKU. umah depa btui2 ja depan umah aku. hahhaa

4. KAMI HAWK SMKSA.
ketua: farhani :)


5. ice breaking. abg nizam kta, "sya nk tgok sikit laa kehebatan kmpln jiran sya ni"
naahh awai2 dah dkenakn . berikan 3 nilai kumpulan anda.
kekuatan, buat gya mcm muscle besaq gila
kecergasan *naahh time ni tnjuk gya mcm. men bdmntan ada, bowl ada, ketuk ktmpi ada,
fokus *hahahah xtau nk bgtau kmi buat gya cena genna

6. sesi lain plak. abg nizam mai kt aku.
"err jiran, pilih satu org yg kmu jmpa tdi, dan nyatakn 3 prsamaan yg kmu ada pd dia"
arrghh kena lagi.

7. nk baling kapal terbang kertas.
"man. ang jgn dok malukan org tmn uda naahh" hahhahaa

8. lepas tu, aku sja pkena kak raihan dgn abag nizam.
"aceceyh sweet kapel nih.."
kwn2 kta. "hahh? suami isteri hah??"
yess! akhirnya! aku bjya pkena depa balik

9. naurah msuk blik, dia kata "kak eman, depa kta myg mghrib kt tgkt 10"
p ambik wudhuk siap2. aku pon nek lift sorang2 dgn kalutnya nk p tgkt 10.
*umi sori, kmi tak tertkn btg open door utk mpa. tpi xdak btg tgkt 1o. lalala
aku pon bhnti kt tgkt 9. nek tgga sorang2 p tgkt 10. tak glap mna tngga
pastu, smpai ja kt level tu, aku nmpk bmbg! ya Allah. btui ka dak tmpt nih?
aku p masuk hall yg dijadikan tmpt km myg tuh, KOSONG.
ada sejadah. tpi xdak org. hahahah ekcelinya xdak spa pon nek lagi tmpt tu
p trun tgga p tgkt 9 balik, jmpa ustaz fathi. tnjuk kt ustaz surau tuh.
then km turun sma2. bygkan la mna aku thn ayaq myg aku.

10. bgtau tcher rhmh psai surau kt atas tuh. aiseh maan, aku mcm buat2 pro lak. hahaha

11. mrkh personaliti aku.
penguasa: 18 per 25
pemulihara: 18 per 25
pemikir: 11 per 25
penghibur: 16 per 25.
wakakaka. penguasa nih org yg style pulun. hahaha
apa yg btui tntg aku dlm sifat nih, aku style ada jadual diri. takleh org ggu aku time aku tgh buat keja len. n sggup buat keja yg diptggujwbkn smpai habis even smpai pkui 3 4 pg.
hahaha. aku nk tgelak dh laa.

psai pemulihara. aku rsa 98% diri aku adalah pemulihara. haha aceceyh
bukan. farhani n nisa sendiri kta statement di atas. haha

12. pengucapan awam. MCM BODO KAN AKU NIH?
org msuk kursus 4 being serous, aku buat main main.
minta maaf weyh

13. sesal dgn sesi pgcpn awam tu, mood tak bek trus.

14. GAME SEMUA BEST :)

15. mood kmbali hepy. sesi pggmbrn dgn suma yg myertai kursus tu bermula


16. nmpk jiran aku kluaq dwn.
"kak raihan, nk blik umah trus ah? "
"hah ya eman, nk ikot ka?"
"hahahah mcm tau2 ja. bleh gak sbb nk kna cri public phone plak nk kol abah"
"hah xpa, jom balik skali dgn kmi."

dgn muka takmalu nya aku pon masuk keta depa
tchr rhmah kata "aimaann, silap keta kaa?" heheheh :)

17. smpai umah mak abah ternganga tgok aku blik dgn spa. rupa2nya jiran dpn umah ja
CITA ABEH KT MAK N ABAH psai kursus tuh. depa tglak :)
sekian. yg buruk tu dtg dari sya, yg terbaik itu hnyalah dari Allah s.w.t

*nnti sya upload gmbaq insya Allah

No comments:

Post a Comment