Sunday, February 27, 2011

27022011

ya abah.
ari ni abah pencen.
selamat hari jadi yg ke errr, 56 :)
officially kedua ibu bapa ku telah pon selamat pencen.
kini mereka boleh tinggal berdua di rumah. HAHAHAH
naahh, start dah prgai udoh aku.
dan. aku sedar
umur mereka meningkat
umur aku pon meningkat
aku arap dlm seumur hidup aku di muka dunia nih
aku sempat untuk berbakti kepada kedua mereka. amin
ya Allah ya rahman ya rahim
aku harap, kedua dua mereka akan sntiasa terpelihara drpd bencana , kmlgn mahupun kecelakaan.
berikanlah mereka tubuh badan yg sihat, JAUH LEBIH SIHAT DRPD AKU.

________________________________________________________________

smoga segalanya berjalan lncar seperti yg aku harapkan

ketepikan soal hati.

DAN HANYA TUMPU PADA SATU MATLAMAT YG BARU!!

03032011-06032011
*aku ketaq sbnqnya.

No comments:

Post a Comment