Thursday, August 19, 2010

19082010


wahhh
syoknya aku hari nih :)
pg² xdak spa yg cri psai dgn aku mcm marin
hahah lwk. ku swuh bwat duty. depa kata ok, then bgun bwat trus
alhamdulillah. keep it up! sng keja aku lpas ini

$$$$$$$$$$$$$$
xbyk mna duit ku dpt hari ini
kutipan duit yuran bln ogos.
dh ah stiap fom leader style ltk dlm sampul duit raya :))
HAHAHAH. pgg smpul pon dh dpt baunya kt tgn
huhhhhh.
harap2 aku dpt jganya dgn baik.
pesanan sya utk duit: jgn jln² merata nah. duduk dgn sya jga tau. sya tuan anda yg BAIK :)

_______________________________________________________

mereka kata:
bila aku ckp dgn kwn² sora aku mcm besa
bila aku ckp dgn famili sora aku makin manja
tpi bila aku ckp dgn junior sora aku mcm laki
????? hah ????
engko biar bnr? xmau xmau.

_______________________________________________________

ada la sorg mamat nih kan. bdk xbesar lg. form 2
dia nih bdk sltn salahudin yg mai skolah kita ari tu nuh
xpenah pon aku ckp dgn dia.xpenah pon dia tguq aku
mai2 dok kcu aku mlm2, pa dia,
perggh, xtaw la dia dpt mna no aku.
msg tuh bleh la lyn g. tang yg dia KOL tuh yg aku lemah skit beb. hargghh bpa kali dh aku reject dia kol. puas.
dh ah alasan dia nk bmsg dgn aku,, dia kata "nk bljaq bhs kedah."
hhhhhhhhaaaaaaaaahhhhhhhh. aku nk gelak besar dh ah nih
yg lemahnya.. dia pkai maxis. aku dh xlarat nk bg alasan, kdit abeh.

then ari ahad lps. dia kata kt aku
ehem: k.aiman. bleh mnx tlg dak?
ehem: tlg grak km pkul 4. esok ada exam, ingat b4 sahur boleh la study skit

yarhh. aku kata aku bleh mmbtu dia
sbb mnjadi rutin harian aku, bgun stadi pkul 2
ok. pkul 4.20 aku pon kol la dia. dgn niat utk mmbntu
TUP! dia p angkt! aku dan2 ltak blik ah fon. hbeh ah kdit aku
yg tuh xpa g. then dia ntaq msg plak kt aku

ehem: aiman! terima kasih byk2. syg aiman

WOIH3.!!!!!! ang gila ka pa?? hergghh geli weyh. xtipu!
p mna pggilan 'kak' itu???
lpas tuh. aku buat xlyn dia trus ah!
pdn muka dia. smpai la aku xkan reply msg dia. never n ever.

No comments:

Post a Comment