Thursday, August 12, 2010

erp.erp.erp

eh eh eh
tiba² taun nih bila ku p traweh,,
sya dpt saksikan sgtlah ramai bdk asma di msjd rafeah
aaa. bdk taman uda tuh jgn dok kata pa
jmpa org ini. org itu. pakat dok bslmn.
mcm 15 taun tdak bjmpa. mcm bwat reunion pon ada.
tpi reunion bertelekung
sgguh lwk
ada yg mmg taun² lpas sudah nmpk,, tpi taun ini lgi rmai wjh baru :)
ahh sgt la suka
dh ah msa traweh mlm b4 posa tuh,, dok satu line plak tuh.
aku nmpk la depa. tpi xtaw depa nmpk ke x aku.
mata elok la plak nohh
dan sgtlah rmai makmum perempuan sekalian pd taun ini.
sehinggakan ada yg tpksa berjemaah kt luar masjid
takpa! asalkan berjemaah kn?
moga² berkekalanlah jumlah para² makmum sekalian ini sehingga akhir ramadhan.

eh kmu. kmu. kmu. dan kmu.
agak² la skit ya bang
raya lmbt g. bru nk masuk 2 hari posa kott.
tpi smgt raya kmu tuh kental sgt
ye lah. mmg la bgus. tpi menyakitkan hati org taw
dh ah style men mercun bola. bola besaq plak tuh
smpai keta² di luar masjid pon bernyanyi sedap gilon.
mgganggu ktnteram awam sja.
klu men mercun bwg ka,, rocket ka,, gasing ka,, bunga api kaa bleh la gagah skit.
aiyaaa. lu xrak pk ka?
________________________________________________________

tpt pkul 2.20 pg. mata aku sudah terbuka meniti hari
alhamdulillah. aku masih hidup lgi utk hari ini.
sbnarnya aku tjaga dri mimpi
mimpi yg mmberikan aku byk tanda persoalan.

uuh. like this.

__________________________________________________________

YARH!
hari ini kita perlu BERTENAGA!
abang tang nk mai! insya Allah

No comments:

Post a Comment