Monday, August 9, 2010

tabahtabah

adek kakak
bila luah perasaan kt fon ja. syes xpuas.
xtkluar suma bnda yg aku nk luahkan.
terbantut plak cta aku skerat jln
mmndgkan mpa ada klas mlm nih

ya Allah
knp? knp? knp?

di kala anak² mereka yg lain tidak dpt merealisasikan impian mereka
mereka akan mharap. mmberi hrpn yg tinggi kpd anak last mereka
krn anak last itu sjalah satu² hrpn mereka
mereka sggup mmbuat pa sja utk anak last itu
mgeluarkan duit. mmberi skgn yg padu utk anak last mereka
ttpi adakah anak last mereka ini akan dpt mjdikan impian mereka satu kytaan.

ssguhnya. aku SGT2 tertekan
anak mna yg xmau merealisasikan impian kedua ibu bapa mereka?

aku xmarah ka pa.cuma ku harap.
mak n abah bleh bgi sdkit ruang kt aku.
sikit pon jadi la
ya Allah. Kau bukakanlah hati mereka.

mmg pressure gla kn?
aku dh la dok sorang2 skrg kt umah! aku xdak spa2 kt umah nih!
aku seorang!
aku xdak spa nk bwat luahan perasaan
blog ni je la yg aku slalu dok bwat luahan prasaan pon.

ya Allah. bderai lgi ayaq mata aku.
ya Allah. Kau berikanlah aku kekuatan.

_______________________________________________________

aku sedar. jadi bendahari
TERLALU BYK RISIKO
-> aku pgg TERLALU byk duit kt tgn
-> duit band kt bank BWH NAMA AKU! dah ah beribu!
-> kna gila2 pnya amanah!
-> duit hilang TANGGUNG SENDIRI!
-> akan dibenci oleh band mmbers. sbb kqa dok mintak duit ja.

aku takut. aku xleh pgg amanah yg dberikan kt aku nih.
ya Allah.
aku sndiri pon xcya diri aku
cena f5 bleh cya nk bgi jwtn nih kt aku?

kpd nur anisa!
gila tabik kat ang! aku sntiasa sokong ang!
chaiyok². ku pcya kt ang.
ang mmg layak terima jwtn tuh
tahniah.omedeto :)

haish aiman!
HIDUP MAU RILEX!

hidup aiman!

No comments:

Post a Comment