Tuesday, August 24, 2010

24082010

argh. pykit lma aku mai blik plak dh
nih suma akibat duduk kt dlm bilik muzik dri pkul 4 tdi ah
ckgu samad pon nk jmpa f4 dlm blik tuh.xdak tmpt 'sejuk' lgi ka?
aiyark maaa. xpa². small matter ja tuh

bru 1 jam stgh duduk dlm bilik tuh
tpi kulit aku dh mula kering
ssguhnya.aku xleh duduk kt tmpt sejuk lma2
kerana kulit aku kan start kering2,timbul merah2 dan finally digaru² dgn penuh kepuasan oleh pemilik bdn. oh tidak.
nih. aku garu telinga,, garu kepala mcm ada kutu uh,, kaki g. ayoyoyo
rsa mcm semut api tgh gigit satu bdn aku tuh.
nooh. smpai umah. trus msuk bilik air. evenpon perut ku lapaq :(
noh, berbuih satu bilik ayaq dgn sabun sja.
yess.dan aku sgt PUAS skrg. kah3.
__________________________________________________________

semangat merdekaa ssguh noh bdk asma?
sejak bla ada ptndgn keceriaan klas smpna merdeka? aku xtaw pon
hahahah. besa la.
upper form xterlibat pon.hek3

__________________________________________________________

luahan perasaan

> rindu gla nk berterawih. rindu nk bca al-quran. ya Allah
> aku xcukup tdo di rumah,, kerana slalu bgun pg² buta utk study. dan akibatnya aku sng mngantok di dlm kelas. especially! math! sejarah dak plak nooh?
> aku tingin jgak.. tpi aku taw, org akan kata aku xlyk dlm hal ini
> dlm hal len plak, org kata aku lyk, tpi aku xnak.
> haishhh! bila bnda tuh nk pergi nih? jauh dari hidup aku. away! away!
> yarh. slpas abeh posa nih.amatlah padat jadual harian aku. tunggu ja la.

__________________________________________________________

semalam kami berempat berbuka di luar.
hehehe. terima kasih abah. terima kasih mak. terima kasih kekkah

bertntgn dgn mja mkn kmi. ada la sweet couple ini
ekceli.pda mulanya aku xtaw depa nih melayu ka cina
sbb perempuan itu, tidak bertdg, bju tgn pndek, dan pkai sluaq jean x bpa ckup kain
dan lelaki itu plak. pkai tutup suma dh, sgak bgya. dh ahh bwk kluaq dslr!!! aku n kekkah dh terbeliak dh bjik mata. tpi.. bercincin 3, berantai emas, dan bersubang
sbb tuh la aku kata depa nih cina
rupa2nya dak. sbb depa bca doa mkn b4 nk bbuka. ya Allah
aku xtaw nk kata pa.
dan aku perasan kt dahi lelaki tu,, ada bks lebam hitam tuh. mcm tabligh slalu jdi tuh la sbb slalu sujud.
dan aku terkeras di situ. mula tidak mengerti. dan belah dari tmpt tuh slps mkn dgn penuh tanda tnya.
> btui ka sgkaan aku? wallahu 'alam
> klu btui. xkan dia xtaw keslhn dia?

dan aku mula tidak kesah. dan rsa mcm patut xperlu nk ambik tau. dan tidak perlu pk pelik2
silap2 sgkaan aku yg slh ka. mana nk taw. hermm, dunia.

No comments:

Post a Comment