Monday, August 30, 2010

kejadian terawih mlm 20 ramadhan.


hahahaha.sungguh la lwk.
yess. again,, ari nih aku tlewat lgi pergi terawih dsbbkan keqalikkan diri [bhs pa ku gna nih?] meyh tgok tup² azan isyak dh. p jenguk blik mak abah. depa dh xdak. oh tidak. aku pon apa lgi. bkk langkah ah p masjid. lari pecut bertelekung ya. *imagine how*. arrghh xtaw nk kata


smpai ja kt msjd aku xsusun dh selipar ka pa, tpi ku men lempaq lgu tuh ja.
bwat mcm tuh umah aku sndiri uh
pastu ku bwat snt msjd dgn berpeluh2nya.
bila abeh myg bru aku dpt kata fuhhh. gila kot.
bru stat bercunggap time tuh. pelik kn?
time myg aku x tcunggap2 pon, mai lpas abeh tuh trus mcm org dh kna cabut jntg uh

dgn cri mak xtaw dok mna. ku pon men bantai ja la dok kt mna pon.
duduk sblh kak hana ya. seyesly x psan pon dia kt sblh. malu siot!
then myg terawih mcm besa. bwat 8 ja.
bila selesai ja suma, aku cri mna selipar aku g sblh.
gila lma kot aku cri, tawaf satu msjd tuh smata2 nk cri selipar lgi sebelah
last skali p mai p mai tang tmpt yg aku ltk selipar tdi tuh, aku tjmpa satu kasut yg mcm agak dikenali
rupa²nya aku pkai selipar sebelah len sebelah len ok.
sekian terima kasih.

dgn muka yg cerinknya,, aku pon plg ke rumah dan cuma mghindari lalu bwh lmpu jln, sbb org yg lalu jalan akan nmpk selipar aku
sgt la gelong aku ketika itu.

moral of the story
yg baik: bgus noh cik aiman nih tidak berlengah2 ke masjid
yg buruk: nk slh pkai selipar pon pada2 ah. yg nih,, selipar sebelah kasut abg sebelah :) [mmg sma saiz pon kan??] aku xtaw la cena aku bleh xsdar


No comments:

Post a Comment