Saturday, August 28, 2010

28082010

wargh alhamdulillah. yg tuh ja yg mmpu ckp skrg nih
gila seronok! gila bahagia! gila happy! gila bersyukur!

ari nih. bertapaknya aku di umah tok di penang pda pkul 1030 pg.
mak abah kekkah p umah tok su. aku ditinggalkan di umah tok
spnjg hari aku tlg tok bwat kuih :) dan aku perabeh keja kursus akaun & hw2 len
dan pada pkul 4 hingga 5.30 ptg aku ketiduran keletihan yarh
bgun tidor dgn mamainya,, aku trus smbhyg asar. dan redi2 nk p airport penang
huish xlju mna chik aku bwk keta. aku n khaleeda [kaklong] hampir terbabas dibuatnya
al maklum laa. kelisa. kecik mcm tuan dia. sbb tuh kmi pggei mak cik kmi chik + dia msih blum kwen
hahaha.xpa3. next!

smpai2 di airport. kmi adalah pdtg terakhir ok disbbkan klmbatan chik utk me'make up' dirinya
heheheheh. dan adek bradek sudah ramai sbgini ok.

venue: airport penang. *pearl of the orient*





tujuan kmi 6 famili p airport nih sbb nk ntaq pak lang.
dia nk p arab. keja kt sna. bhgian petroleum petronas nih

wah. ada yg msih single.ada yg sudah bpunya.
berkenan? hubungi sya.
dri kiri umur 14.19.13.18.15


pak lang & anaknya kak ain. alolorr busyuk²


sebelum pak lang p. kmi tnya pak lang
"duit raya xmau bg siap2 ka kt anak sedara?"
"claim kt mak lang"
wahahaha. sbb pak lang nih brjaya. keja hebat. gaji hebat. duti raya yg dia bg pon hebat!
lbeh2 g taun lpas,, aku dpt 8A. mmg pergh ah dia men sua 3 kpg kt aku. :)


spatutnya pelepasan. hahah

then. lpas pak lang nek flight pkul 6.45 tpt
kmi yg tinggal suma p satu destinasi. rumah Allah. masjid pa nma ntah,, xdak survey
bkk posa skdr alas perut d stu. dah bersolat jemaah bersama2

huuhh. 6 keluarga. 6 keta.

bonet keta pon jadi meja. :0

lepas solat. dan lgi tuh! ayq sarsi pon licin


then. ke destinasi lain plak
ke BANGKOK TOMYAM. nma ja bangkok
tpi kmi still kt dlm pulau png ja pon
ekcelinya suma threat ni dtanggung oleh pak lang. gila xsgka
dia siap order awai g. smpai2 kt situ,, kmi dpt mkn trus ah.



lpas mkn. jdi babysitter la sat. kezen aku tuh. nur damia tasnim



hahahah.meqapu.

aku syg famili aku.aku syg adek bradek aku.aku syg sumanya.
sumanya bermakna. sgt² bmkna
terima kasih 4 tonight!

4 comments: