Friday, August 20, 2010

20082010


oh. tdi mereka mjmput abang di airport
abang bwk blik ablum ptngan dia ari tuh.sgt lah lwk. kah3.
bbgai jenis gmbar candid ada. i like!

yarhh. sgt lah byk keja utk dilakukn pd cuti ini
tpi suma kna prabeh ari nih jgak
esok nk p skolah. byk gheja utk dlakukn bsma kwn².

fuhhh.
bru bleh mghembuskn nafas lpas bkk posa
pg2 aku dh prabes segala jenis hw yg ada. dan skrg bru aku sedar 3 krgn aku blum siap! ok.fine
then. aku perah otak aku bwat keja kursus akaun
mak ang.. 40 dokumen kena reka. hahh
aku pon mreka mcm2 ah. sat2 bhutang dgn org nih. sat2 byq hutang org tuh. sat2 org plak bhutang dgn dia. pergh
dan hasilnya terlalu byklah nma penghutang yg dberi kbykkan adalah nma org yg sya kenali
hahahahah. minta maaf byk2 la noh jika nma anda tersenarai. kuang3
dan sbnarnya aku baru siap 5% kja kursus itu ok. dan aku aim nk prabes MLM INI JGAK!
yeah3!

dan aku. sgt la penat yg amat amat sangat.

lgi satu keja uh harus aku siapkn. keja sbg editor!
ekcelinya aku editor bhgian grafik ya. bkn ftografi. hahaha
1st 1 st tuh aku dpt satu pndrive dri ahli2 ftgrafi. mai2 bkk pdrve tuh
tidak byk mana gmbar yg ada
so,, tpksa la mmilih gmbar yg sesuai. dan touch up skit yg mna perlu di make up
wahh. bab2 nih mmg ku ska

kulit mjlah? ari ahad nih ckgu harum nk tgok dh design2
ohh tidak.

2 comments:

  1. eh eh , saya nmpak abng kamu di airport . parents dan kak kn mai ambik ? *err bantai p

    ReplyDelete
  2. hah? biar btul? HAHAHA rugi kmi xp join mereka skali.
    err. btul la tuh mereka bertiga ja p.

    ReplyDelete