Thursday, September 2, 2010

budaya tutup skolah



02 september 2010
ARGGHH sumpah! aku ska gla hari ini
eh eh. ayat fakta ni, bkn perli ka pa ek
alhamdulillah.alhamdulillah.alhamdulillah.
syukur.syukur.syukur
terima kasih jga kpd penceramah yg hadir hari ini. aku suka sgt tajuk crmh ari nih
:)

dari pg smpai ptg,, hari aku flow dgn baiknya.
cuma di kala kna kntrol lptop di dpn itu,, agak cerink ya.
suma org mmndg screen tpi gayanya mcm mmndg aku n nisa
hahahah perah santan ja lbeh.

farhani! ang kta nk jerit nma aku plus bwat gaya sotong kt atas astaka tuh.
tpi xbwat pon.sbb tuh dok men mata pa ntah dgn dia
mcm pa g. wakakaka

minta maaf tulus ikhlas diucapkan dri lubuk hati insan bnama noor aiman zafira ini
maaf zahir dan batin :)
err spa yg rsa KENA bgi duit qhaya kt aku ruh, sodar² la diri yaw

trimas kpd insan² yg dtg menyalam dan sling memaafi dgn saya.
terasa dihargai di sni :)
walopon ada jgak yg dtg dgn trick yg agak nakal ya.
yg mminta houheyt harhya [bwat sengau skit] itu xperlulah mnaruh hrpn yg tinggi kpd sya ya. klu rjin sya bgi. :)

tpi di ptgnya. aku sgtnya penat. penat yg amat sgt
abang tang plak mai.. haishh laki spa nih?
dan perut aku sdg mnikam ya skrg akibat xmkn pg tdi tpi hnya minum air.
serve you right. sabar sabar skit je lgi ya perut?
tpi bila on9, suma yg sakit jdi xsakit.

papon. selamat bercuti wahai warga asma semua
cuti puas² noh, 13 oktber nnti stat dh final exam. skali dgn pmr
utk upper form la. lower form xtaw bila lak
errggh aku nk smbut bday pon xboleh.
arr. hadiah tuh wajib la noh bgi spa² yg mmbaca post ini. kah3
never mind. chaow. asslammualaikum

4 comments:

  1. oh Dear,
    nk sbut takot la plak
    men2 mata ataih stage jdi la noh
    HAHA.
    saranghae! :D

    ReplyDelete
  2. hahahah. gegeyh btui. minta maap la noh, disebabkan aku anda terpksa duduk lma2 atas astaka itu.

    ReplyDelete
  3. haha,
    syok pa.
    bley control macho kit ;D

    ReplyDelete
  4. hahahah dh ah pndgn mata yg mnkutkan.

    ReplyDelete