Wednesday, September 8, 2010

08092010

zzzzz. zzzz. zzzzz
xtaw la aku mimpi pa. terjga sat. bkk komputer
check email . bkk fb . reply notification . log out . download fonts bru . download design lwa2 . bkk adobe photoshop . edit gmbar .
haaa. xtaw la pa jdi
ku tgok suma org kt fb pkat dok edit gmbar jdi kad ucapan rya. pastu pkat dok tagged kt spa2 yg depa nk kirimkan kad tuh.
bernas gla idea.
then aku pon tiba2 ja rsa mcm nk bwat. tpi xtaw nk upload ke x.
mls pon ada. nnti klu ku rjin skit,, insya Allah
then inilah hasilnya. xlwa pon. tpi aku ska sbb simple.
simple ja. tpi nk bwat tuh berjam!




mcm pa g. klu tak lawa kata ja xlawa kt komen bwh nih. hahah
hasil kreativiti aku dh makin hilang. melukis pon dh xreti. pelek sgguh noh.
aku xtaw la bakat pa aku masih tinggal. suma pakat hilang.
lgi satu lma aku dh lma xdesign bnda² lgu nih.
dah agak kekok gna photoshop.
biaqla. nnti aku hadir kelas dgn 'designer' tercinta a.k.a kak sulung aku mcm dlu lagi.
chaow. assalammualaikum.

jom! kita beribadat hingga ke fajar :)

2 comments: