Saturday, September 18, 2010

gone.


yarh. suma org suma mula balik ke perantauan.
tinggallah kmi berempat sja di rumah
erggh. sedih amat.
semoga selamat smpai ke destinasi

maaaaakkkkkkk.
aku rindu mpa suma!

dan akibat keboringan yg terlampau
aku kembali menjadi rajin siapkan segala bala hw
disamping masa lapang aku yg makin tdk terluang
dan aku mula buat keja kursus akaun sehingga hmpir siap

err. terima kasih masa. ari ni ku rsa lmbt gila masa berlalu

________________________________________________________________

wake up from dreaming
back to the reality
face it
cheers it
happy with it
share it
love it
LIVE WITH IT


it's the time
come back to school!

aku tataw dah hw pa, aku bwat ja pa ku ingat
bertawakal ja la nooh.
jenohtadah telinga la esok
smoga berjaya.

No comments:

Post a Comment