Saturday, September 25, 2010

25092010.


aku bahagia ddk bersama² 15 shbt aku hari ni
:) (:
seriously .

hari nih gila! sumpah gila!
waka waka eeh eeh

dan aku sudah ada pningkatan
wahahah.

pertama: aku dah tak malu nk bwat muka huduh bila bgmbar dgn para2 master muka huduh sekalian
siap dinobatkan as muka terhudus g.
hahaha depa pon tkjut kot awat ku gla ngat ari ni. slalunya kontrol
erp. keras

kedua: aku dah brani nk bcakap kasar dgn depa.
hahaha dok pkena aku ngat. aku ckp blik kt mpa.
bnda yg sakit hati pon jdi lawak. lawak kasaq org panggei.

suma ni bukannya pa.
ini bkn bermksud prgai aku mangkin tqok ka pa.
just dgn depa ja aku jdi guni. dgn org len bknnya aku lagu ni pon.
just, bahagia. bwat suka hati. natural.
lpas tension kot. 16 ari g nk exam. waarggghh
apa ini? ini apa?
apa apa ja la.
sekian. asslmmualaikum

No comments:

Post a Comment