Friday, September 3, 2010

ketakutan di pg hari.

err. err. err. padia nih?
aku nk kgsi sdkit ketakutan dlm diri aku nih
ada news yg mnkutkan. listen.

seorang geologi di australia yg sdg mengkaji muka bumi tkjut apabila dia mendgar sesuatu bunyi dri bwh muka bumi. bunyi itu seperti 'sesuatu' yg sdg mengorek muka bumi.

agak agak? bnda apa?
tak rsa malaysia itu berjiran dgn benua australia?
then ada lgi.

marikh telah mula berputar mngikut lwn jam atas orbitnya.

ya Allah. adakah benar semua ini?
aku tkut sgt nk mghadapi tnda2 kiamat besar.
sbb tara yg aku tgok yg kecik pon aku nges ketakutan mcm bdk2 g.
wallahu alam. adakah manusia manusia yg sdg mgejar kemwhan dunia skrg ini adalah generasi terakhir? adakah kmi adalah generasi umat rasulullah yg terakhir? astagfirullah al azim

mintak ampun weyh.
tpi aku ketaq gla nih. ya Allah. Kau bukaknlah hati umat² rasulullah s.a.w. utk trus mdekati Islam yg sebenar. bukakanlah hati km utk lbeh bertakwqa kpdMu. bgitu jga kpd hambaMu yg hina ini.

No comments:

Post a Comment