Wednesday, September 29, 2010

al kesah tgn kanan NAZ


urrm. ingin sya NAZ, kongsikan di sini
kesakitan yg sedang sya hadapi

al kesah nya bermula pada hari ahad, di dlm bilik kuliah
sya didapati telah mengangkat sebuah cermin kaca meja yg berat dan besar dan pecah bsama seorang jr form 1 sya
tetapi malang tdk berbau, jr itu terlepas cermin itu, dan tgn sya mengenai serpihan kaca yg pecah dan tajam. hahahahah
berdarah woot. tup! tup! tup! dia menitik. byk, tpi aku tak gabra
org len yg menjerit.adeyhh tak thn
berlari2 anaknya aku ke snki mbsuh luka tersebut dgn dibntu ahlam & anisa.
tq buddy. tpi tak sakit mna depa perah darah aku keluaq.

pagi selesa. dpn pintu kelas
aku bkk selak pintu yg kt atas tuh.
akibat ralek mmrhati org lain, aku terselak ibu jari aku
dan menyebabkan jari 2 tersepit
PERGH punya.

ptg selasa. di dlm bilik kuliah lgi :)
lpas iron skirting meja, aku dgn dibantu jr f2 p laa nk steplernya di meja
alangkah girangnya sbb kja stepler sudah nk hbes,
aku terstepler tpk tgn aku sendri
woot. stepler gun naah, bkn stepler besa
CANTEK lagi. wakakaka

akibatnya, tlsn aku mkin hudoh sbb takleh nk pgg pen mcm besa.
pedih woot. tpi, redha ja la, kecuaian dri sendiri yg bernma NAZ.
sekian terima kasih

No comments:

Post a Comment