Wednesday, September 22, 2010

22092010

err. asslmmualaikum

fuhh. gila penat ari nih
penat berjalan ja. dan most of all! aku PUAS yg amat sgt!
puas hati dgn keja kursus akaun aku! siap dah woot! org2 kampung dgar ni! :)
pa pon, aku org ke 5 yg siap dlm fom 4
wahahaha. bangga bangga. opps. jgn lbeh2

time akaun tdi peqosak kepala bwat akaun. tlg kawan2 bwat
tnya ckgu bnda yg aku xsiap g
then lpas rehat, waktu pj,, aku dan bbrapa member ku p join klas 4D. bwat akaun lagi. haaaahh time nih aah, aku pulun sehabis pulun utk siapkn keja kursus aku. wahaha
bila aku gtau ja ckgu pasmah akaun aku dah siap, dia tepuk tgn . hahaha
mna x nya, aku p tnya dia mcm2 , tak phm ni la tak phm nu laa
and aku rsa aku mcm xsiap pon, sbb bfore ni pon aku dh siap, tpi bila ckgu cek, ada slah. hahaha mmg tak sakit hati pon. ada dekat 5 kali gak aku bwat len keja kursus aku.
papon yeeyy! yg tu ja la aku nk gtau . wakaka

______________________________________________________

saya berharap anda2 sekalian
dapat memajukan tutttt demi masa depan skolah kita :)
ingat apa yg kami pesan ptg tdi
ingat kata2 smgt yg kmi bg ptg tdi
ingat segala pglmn yg kmi kongsikan ptg tdi
semoga maju jaya.

______________________________________________________
hahaha. jadual padat ari ni. mmg penat
lpas abeh skolah. ada meeting. warrgghh smpai pkul 4 lbeh2
then trus p static, meyh tgok board band kosong!
amani f2 mai kt aku. tnya psai board
arrghh, awat brg2 suma hilang? agak pelik aah. bru taw knp.
last2 skali, aku ajak amani n anis redah hujan p more & save
kami bershopin di stu dari pkul 4.45 smpai 5.45. mmg syok duduk sejuk2 dlm tuh
sptutnya smuanya keja depa berdua.
aku tak berkenaan pon dlm hal tuh. aku bwk kluaq duit ja
tpi nk bwat genna aku dah lma berkecimpung dlm hal decorate2 board nih
tpi,, board prefect yg spatutnya aku bwat aku malas plak nk bwat. hahaha
hoh. aku ingatkn duit yg aku bwk xcukup dah, meyh tgok,, hmpir2 melebihi baget. tu pun dh ditolak diskaun. wakakaka. redah ujan rintik pula ke skolah

konklusinya aku nk kata, aku ada pktis, tpi aku mcm xdak pktis
dan aku tak bwk kluaq lgsg instrument aku dri case. minta maaf. esok naaah

1 comment: