Friday, December 3, 2010

03122010

31112010: aku n nisa p daftar lesen moto kt jln datuk kumbaq. n aku bru taw ada jgk tmpt pdftn kt tmn pknk.
tpi biaq ja la, dftar sekali dgn nisa senang

01122010: aku n nisa hadirkan diri kursus KPP. tmpt tuh jauh, kt tnjg musang. dri jln dtk kmbaq ada van bwk kami smpai ke sana.
tiba2 ja tjumpa sorang lelaki yg wajahnya mcm familiar gila. ok kwn kt facebook
khusus tu slma 6 jam. keraih pungkok aku dok kt krusi dewan tuh
time blik. nek van lagi. ok TERNAIK van skali dgn laki facebook tuh
abg yg bwk van tuh gila lwk kot. bwk van lalu kot sawah, tpi bwk mcm nk race keta. gilaaa
dia kata, tu la cara dia bwk van cara manja. ok manjaa..
dgn bukak radio lgu dangdutnyaa, ya Allah.

______________________________________________________________

huuuuuuu.
ari ni :) BEST
pkui 11 pg . aku dah terpacak kt skolah
semangat nk kluaq pc dgn kawan2. hahahha
tmpg kereta kia titi. TEDIAA! 12 org satu keta
4 org dok kt bonet. segakkkk!
sampai2 pc, masing2 xtau nk buat apa.
hahahah sbb rsa mcm xdak pa nk buat kt pc. lwk btui
last2 titi kluarkan idea bernas nya
JOM MAKAN KT FOOD COURT.
hahah dia tau mkn jaa

sdg mereka berselera makan, aku mminta diri
haha, aku p bli selipar. yess puaih hati.
AKHIRNYA AKU ADA SELIPAR.
selipar itam aku b4 nih p mna ntah ilang
then, aku p popular, p bli stationery
p food court balik, tgok meja mkn msih pnuh dgn mknn
okey, depa suma tmbh pinggan :0
aku makan ini!


ketaq weyh nk ambek test.
then, perut kembong, kmi nek p men bowl
aahh, bapa byk kjadian jatuh ari ni. tak tkiqa
dan ini resultnya


aku msih dpt 2 strike. tpi xpenah nk dpt juara. hahahha
smbil2 men pon aku n nisa still membaca
ketaq kot nk ambek test dah nih




lpas myg zohor, agak2 pkui 3 gtu. aku n nisa jln p tmpt ambek test tuh. dkt pc jaa
hahahah dan ini resultnya

anisa? 47/50
hahah tahniah kmi dua.

anisa kna buat dlu test awai 9 mnt drpd aku
dlm 28 mnt gtu dia dah buat test, meyh tgok kmptr tuh terpadam
hahaha nseb bek dia kmbali ke asal lpas aksi2 gabra suma blaku antara kmi dua
ingat dah kna bwat exam len.
hahah syok! lega gilaa
max kena salah dlm test kmptr nih hnya 8!
spa lbih dikiqa GAGAL n tpksa ambek exam skli g.
pluss tmbh rm 17
alhamdulillah selamat duit :)

then jln blik p pc. p mcd trus. kmi dua tiba2 ja berselera nk mkn!
hahahah depa suma mnunggu kmi kt situ 1 jam. hahaah
hah, lpas puas mkn pa suma, kmi p ronda2 satu pc.
hahahah sekadar 'tgok' barang, baju2. lalalala
ok. siap.

hahh, adek pgg mknn mc'd aku
then dia tenshah wawa balik sekali dgn dena
dan TERBAWAK blik sekali mknn aku tuh
nseb bek teringat. hahaha bab mkn ingat ah. tpi depa dh nek keta dah
depa tinggai mknn aku tuh kt sekolah
ok. selamat. niat aku nk bgi mknn tuh kt famili kt umah sbnqnya. hahaha
______________________________________________________

perbelanjaan sya utk hari ini:
stationary : rm 17.60
ayaq cincau: rm 1.60
selipar: rm 24.90
bowl: rm 7.00
exam moto: rm 10.00
mc'd: rm 12.75
more n save: rm 9.60

total??? RM 83.45
tediiaaaa
tdi plak tenshah byaq balik hutang dia kt aku rm 40. hahahha apa g aku
pntg tgok dmpt penuh duit.
pdn muka! la nih tinggai bpa keping ja duit. lalala
bila la perangai boros aku nih nk hilang?

No comments:

Post a Comment