Monday, December 13, 2010

someday


someday
aku nk jadi kaya
aku nk berkuasa
aku nk mnolong spa yg susah atas dunia nih
aku nk bgi duit kt depa
aku nk jdi penderma
bukan utk nak nama
tpi utk berjasa. ouh wow, pntun pa aku reka nih
insya Allah jika dimurahkan rezeki
insya Allah jika Allah mmbenarkan suma ni terjadi

klu laa aku ada duit
aku nk mmbntu famili sedara2 aku da first
aku nk bntu sedara2 Islam aku
aku nk tlg spa yg susah
aku nk tlg kwn2 aku yg susah
lebih2 g, yg xberbapa & mskin & famili yg ramai.
biaqlah depa tak ingat jasa aku ka pa. aku xkesah
aku nk bantu
aku nk tolong

yg pastinya niat aku hanya satu
utk menyenangkan hamba Allah yg susah & mmerlukan :)

nawaitu itu mau ada. Allah Maha Mengetahui
Dia akan membenarkan jika Dia ingin membenarkan
ttpi klu lah aku tak sempat utk menolong,
aku mau orang len pulak yg meneruskan azam aku nih
smoga semua org dapat MERASA NIKMAT-NYA
dan SENTIASA BERSYUKUR DGN NIKMAT-NYA
amin.

No comments:

Post a Comment