Tuesday, December 28, 2010

their's wedding :)

syukur ALHAMDULILLAH
officially kenduri psndingan abangku dah abeh
huuu :)
terima kasih berbanyak kasih
kpd adek bradek yg terlibat dlm mjayakan mjlis ni
TERIMA KASIH BYK2
kpd kezen aku yg masih kecil2 tuh, aku pon nk mgucapkan berjuta terima kasih kt mpa sbb menyemakkan meja stadi aku. hahaha
plg syg mpa aah
tapa, aku ada kesabaran laa. budak budak mmg gtu, kita kena phm

meyh aku nk senarai adek beradek sorang2 yg byk mmbntu dlm mjlis nih

TOK :)
tok teh
famili aku.
famili pak ngah. paan.
famili pak lang, mak lang, k.dayah, k.aen LERR *hahah, faiz, sudin
famili pak njang, mak njang, k.long, insyirah, hakim
famili pak ndak, mak ndak, along, angah, alang, najdi
famili pak teh, mak teh, afiq, amalia, auni, manje
famili pak tam, mak tam, tisha, danish, tasnim
pak su, mak su
anak tok yg masih bujang chik & pak uda

adek beradek mcm mpa, kat mna lagi boleh aku jmpa?
klu boleh aku nk jaa kita semua STAY UMUR SKRG
waktu ni ja pon kita boleh bergelak tawa sekali
nanti? ada p oversea
ada p stadi kt u
ada yg ada anak2 dah
busy dgn koja
huhhhh, btui kn pa yg aku kata?
time tuh
sure susah kan utk kita gather mcm mlm kenduri tuh kaan?
tpi aku caya KERIUHAN SUARA KITA TAK KAN HILANG :)

kngn aah.
mlm b4 kenduri. men futsal kt hujung taman
hahahah cram abeh kako.
mlm knduri tuh. pekena kak pnut n abg apit cukup2 nuhh
mslhnyaa, glgn2 yg remaja nih yg pkena
LINGKUP DOK DGN MPA!
then, sora sorakan kita
tgok bola msia lwn indon
serius aku kata. TAK PENAH AKU TGOK BOLA SMPAI MENJERIT GTU
SEKALI DGN AKU MCM NK MASUK JAA TV TUH
dadah pa mpa bgi kt aku mlm tuh?
tiba2 ja aku SEMANGAT GILA TGOK BOLA!
hahahahhaa. pompuan lagi kuat menjerit drpd laki mslhnya!
mmg gila mlm tuh
hahahah pastu
k.noor plak bwak kluaq idea lagi bernas
smbg laptop ke tv besaq tuh
tgok video akad nikah. HAHAHA SUMPAH LWK
lpas tgok vid, tgok plak gmbaq2 kenduri
nohh, terpampang besar di tv ku
hahaha. yg mna kantoi tuh kantoi laa kn

lbih2 g suara merapu drpd mak lang n pak ndak
huhh! gabungan hebat aah.
mlm tuh, mak lang mmg MERAPU ABEH! mmg gila. hahah
kmi dok kta, mak lang rndu pak lang tuh
suami p oversea
tinggai mak lang sorang2. mengoyan!
aduyaaii. semput perut aku mlm tuh sbb gelak sja

then. time kita p rmai p sawah blkg taman uda
nohh. kita mnyebok photoshoot pgtn
nak buat cena. photographer tuh kata, bwk g rmai adek bradek g best
mmg best sungguh ah
TAK SABAQ AKU NK TGOK GMBAQ KITA NNTI
aahah, dah laa aku n kekkah tmpg keta dgn photographer tuh
sempat laa aku tgok sikit2 gmbaq yg dia captured.
haaahhh! syok, lwa kot

wakakaka. thanks weyh
satu ja aku nk gtau mpa suma
aku arap kita pnya ikatan persaudaraan kita nih, berpnjgan selamanya.

*hahah, bukan niat aku nk buat jiwang kaa pa
cuma, TERHARU. hahahha
alhamdulillah , syukur ku ke hadrat-Mu ya Allah

hahh. nk cta pa yg jadi dlm keta phtgrapher tuh
time nk balik dri sawah
kmi nmpk couple nih tgh EHEEMM. berdating lerr
pastu, photographer dua org nih, suruh berhnti keta.
candid gmbaq depa. hahaha
sekali diaa jerit WOOOHHHH , noh! kapel tuh kaleh blkg
cekeeekkk! kna candid skali g
pdn muka mpa.

tiap kali aku tgkp gmbaq gna dslr tuh
sure dia tguq sikit2
cena nk tmbhkan kualiti gmbaq yg ditgkap
mmg perghh
aku plg malu bila dia tnjuk gmbaq dia tgkp, then dia suruh aku tnjuk gmbaq yg dia tgkp
AKU TATAU DIA BUAT CENA
mmg perghhhh! cantek siot
mmg xpyh edit apa dah
yaa, mmg aku boleh buat mcm dia buat tuh
tpi, kna edit gna photoshop
tpi depa 2, tgkp LIVE gna kamera jaa. nohhh. mmg hebat!
tapa tapa. sya murid baru bljar :)
thanks naahh atas tnjuk ajar anda yg byk mmbntu saya

No comments:

Post a Comment