Thursday, December 9, 2010

long journey -.-

firstly aku nk ucap ah.
ckgu samad, thanks sbb blnja suma f4 n ckgu2 band yg len
n epy bday utk udin anak ckgu samad
tdi kmi buat kfc tuh mcm kmi pnya nuh. nynyi lgu bday kuat2
dah la ddk kt situ dri pkui 12 smpai pkui 2.30
hohoh. myg kt sna,



anak ckgu zaza
besaq2 bleh jdi model aah! comey gila kot


kyg mkn kfc. aku n hajar p bli pizza kt sblh plak.
pastu dgn perasaan penuh pe'rak nya kmi lalu atas jejntas
namun ada la jgak 2 org yg gayat kn, so dgn lajunya dgn ttp mtanya depa mlintas jjntas.mcm pa g pragai

lpas tuh, kmi bjln ke bank tbg haji dkt2 stu
hanan dok gaduh beg dia penuh dgn duit syiling
mna taknya, bwk satu beg penuh 5 kupang. total suma rm 63
tediiaa. bwk masuk akaun dia



gmbaq atas nih, dah jdi gmbaq faveret aku buat ketika nih =)) sukaa kot.
then, kmi sggh guardian dpn cp jap

tpt pkui 3.35 gtu, kmi smpai sorang WITH TRIUMPH
hahh, p bukak kamus lekaih klu xphm pa mksd triumph
tediaa, masuk surau, bkk aircond, bkk tdg abeh suma
tediaaa lencun! puas.
pastu. kmi mlntak mkn pizza tdi aku bli tu plak.
p/s: JGN LUPA BYAQ KT AKU SORANG RM3 NAAHH
amaran kerasa d situ.

tnggu f5 abeh exam, pkui 4.30 ptg
tediaa menjerit abeh. syok nyaaa! YA ALLAH. NIKMAT
tahniah noh suma :)
selamat berhibur.

err sat nak bgtau.
tau xg? anugerah kokurikulum yg kta satu skolah dok pulun buat tuh, papan kytaan laa, update fail pa suma tuh. skolah kita juara. hahahah i cannot believe it :)
tahniah noh utk semua

1 comment: