Thursday, December 2, 2010

mai mna nih?


ya Allah
awatlaa aku nih pelupa sgt?
aku xingat
aku sng sgt lupaa
awat ingtn aku xkekal lma aah?

ceni
bulan sept yg lalu.
aku tgok wallet aku, ada rm70 , duit tbg skolah
then, aku susun la skit2 kad2 pa suma dlm wallet ku tu bgi kemas
sekali! aku jmpa rm 50!
mai mna nih? ya Allah
dgn yakinnya. aku kata
yaya! b4 nih ada mak bgi rm50 suruh byaq det tusyen. tpi ckgu suruh byaq half sja, so guna ja la det aku. tak sntuh la det tuh
aku. skli ada duit. sgt la boros
pntang pgg det byk2!
sbb tuh aku slalu smbunyi det kt celah2,lipat bgi kecik2 ltak kt wallet
lma2 aku lupa ah aku ada smpn det
bila aku kehabisan duit [skrg], aku belek lgi wallet tdi
meyh tgok!
jmpa lgi skping rm50
WEYH, MAI MANA NIH DUIT DUIT NIH
ya, mybe duit nih duit aku
tiba2 ja rezeki dimurahkan ka pa ka
tpi.. aku takut
aku takut klu nih duit org kaa
duit band kaa yg aku tak letak dlm smpul duit
argghh. mmg la nih aku tgh kekurangan duit
tiba2 ja jumpa rezeki mcm nih
duit apa nih? mai mana duit nih?
aku takut kot2 aku termakan duit tak halal ka paa
tpi....duit weyh. hahahah
klu rm 1 xpa.
nih! rm50! gila ka pa!
dak dak. aku tak kan sntuh lgi duit nih buat smntara waktu
biaq aku check dlu kot2 ada duit band terkurang kaa pa kaa.
hohoohoh.
moga2 aku dapat ptnjuk mlm nih
kot2 laa tiba2 termasuk dlm mimpi ka paa kaa
try ingat balik! yeah.
assalammualaikum.

No comments:

Post a Comment