Wednesday, December 29, 2010

now i'm start thinking about it.


aku ketaq sbnaqnya.
dah laa, awai taun.
bru nk bukak skolah. dah xdak dlm skolah
bila pikiaq balik psai suma nih, aku takut
ya Allah, aku tau masa utk aku dah xdak
masa tak menunggu kita, tpi kita yg kna mengejarnyaa

tuisyen?
aku rsa mcm aku tamau ambek tuisyen taun depan
sbb aku main main
taun nih aah aku men2
tpi aku tatau laa kot2 la taun depan aku serius dlm pljrn tiba2 ka pa
aku tamau aku tdoq time tusyen dah
mcm taun nih.
perabeh duit mak abah jaa

tmbh g taun dpn. band busy
yahh, aku dpt byg bpa kali sja aku boleh tumpu btui2 dlm klas
tpi aku xmau jadi gtu.
AKU TAKMAU ULANGI KESILAPAN YG AKU BUAT TIME AKU FORM 2 DLU
nostalgia di kelas 2 asma. hahahah
haahh, tamau ingat dah. noktah smpai sni sja.

smbg blik cita psai tuisyen.
10 sbjek SPM yg aku ambek
takbermakna 10 tuisyen jgak aku kna ambek
1. BM. yg nih mmg aku yg kna usaha sndiri
2. BI. yg nih pon, ku kna byk bca novel bi lagi
3. M3. aku yakin dgn sbject nih
4. PI. yaa usaha sndiri
5. SEJ. yg nih, aku nk p tuisyen ckgu rusli kt premier lgi. aku prlukan dia utk MEMAHAMI SEJARAH
6. MT. aku still akan p tuisyen ckgu ridhwan even rmai org kata aku pdai addmth. hey, aku slalu dpt marks elok pon sbb aku ska gila math mencabar :) klu laaa aku sejarah...
7. AK. yg nih, still aku bleh go lagi. tak perlu tuisyen kot
8. BIO. sbject nih perlukan usaha sendiri. DIRI INI yg kena blajaq mghafal! bukannya bgntung org mgajaq jaa.
9. CHE. yess. this is the same like bio. but much more better than bio.
10. PHY. terlalu byk calculation & formula. ckgu kata, aku still tatau nk apply apa yg aku blajaq dlm kelas bila tgok soalan. yes. mmg btui pon. dlm klas phm, angguk bila ckgu tnya phm ka dak, angkt tgn bila kna jwn soalan. bila try buat soalan lupa abeh pa ckgu ajaq.

so? aku confirm nak p tuisyen sej n addmath taun dpn
yg 3 sbjects pure sc tuh. Ya Allah.
aku hnya perlu usaha diri sndiri kot. insya Allah aku try
amin.

No comments:

Post a Comment