Thursday, December 9, 2010

handphone.


yerr tuan tuan dan puan puan
topik kta bgi kali ini ialah
handphone.

lalala. apa gunanya fon?
tlg senaraikn pada sya kebaikannya :)
tlg senaraikn pada sya keburukkannya
ya! jelaslah handphone lgi byk kebaikannya
*padiaa, ckp dgn hantu.
sapa yg buat senarai keburukkan lagi byk drpd kebaikkan tuh, tlg diam!
hahahahaha

satu
kawan2 bercambah.err perminat dgn lebih tepat
mula2 tnya. ada no fon? kta xbgi
tup tup esok tuh. dpt msg. "hai bleh berkenalan?"
aduyaii. lagi?
style buat miskol. kita balas miskol.
pastu dia ntaq msg. "ni sapa?" *yg nih yg aku plg bengang
dia kcu kita, dia tnya kita sapa.

dua
mengutuhkan persahabatan&PERCINTAAN
sya xyah buat huraian pon mpa dah phm kot noh.

tiga
jadi stalker berjaya pon boleh
hah. yg ni best! dia p bli no fon baru. dia pkena kwn dia sendiri.
yg pompuan blakon jdi laki
yg laki blakon jdi pompuan
konon2 nak TRY TEST aah. wakaakaka
aku berpengalaman dlm hal ni :)
pastu. yg laki nak test gf dia curang kt dia ke x & sbaliknya la noh

empat
gna no private maki org
nakhaii. yg nih sempoi.
maki mencarut pa suma siap dlm msg, ntaq kt org yg kta xpuas ati tuh
org taktau no kita
org tu pon xleh nk reply msg kita.wakakaka

lima
hbungi mak abah
ya. bnda ni la jdi sbb utama parents dok bgi anak2 depa, even bru drjh 2 pgg fon dah
tau mna anak2 p.tau kslmtn anak2
tpi anak2 dok prabeh duit kdit dgn mhubungi org len.
waahh. ayat cantek skali
yg bestnya. si anak nih, klu nk kol ayah or mak, style buat miskol ja
then secara automatiknya parents dia kol dia balik
kan?kan? btui kan?
*ok. jgn terasa ka pa. sbb aku pon perli dri aku sndiri

haaa. ada byk g. tpi sya taklarat nk korek otak sya malam2 nih

hooh. lgi satu sya nk ckp
ntaq msg kt org. masuk toilet mandi. bwk masuk hp skali.
hahaha. sebab pa buat guni?
1. ada urusan pntg yg kena selesai
2. jimat masa n tenaga
3. msg utk 'org yg dsygi' mna bleh biaq hubby aku tunggu. hahaha
4. TER bwk masuk
tpi aku jamin. alasan no.4 tuh, 2 org sja yg akan angkt tgn klu ditnya. yg tuh pon angkt half ja tgn. *mrapu la aku nih?

pastu. pakat dok hingaq fon dia masuk ayaq laa.
bgtau abeh satu dunia pasai tuh
yg aku tak thnnya bab kantoi ckp fon dalam toilet. oh mann
aah, aku mluat dga pkataan kantoi
ckp ayat2 jiwang dlm toilet. ingat org len xdgaq aah
situasi 1 : dlm toilet umah
bukak ayaq shower, xdgaq org ckp pa kt fon, bukak loudspeaker. skali dgn suara kita pon jdi loud.
org yg dlm umah dgaq *kntoi dgn parents best nih
jiran kt sblh pon dgaq! *"minah, anak ang kapel dgn sapa?"
wahahahah. pastu dok pkat xmau ngaku
cover la blik, "ehh, dak ehh, sya nyanyi dlm toilet tdi"
haiyarkk. ingat org xtau kaa.dah kntoi tuh jdi ja la kntoi

situasi 2 : dlm toilet shopping complex
ckp pnya kuat dlm toilet.
'bhs pnya la elok kta gna' kn dlm pbualan. kluaq2 tgk suma pakat buat pndgn sinis kt kita =.=
takpon. kita try nk menipu, "err, sya ada kt rumah mak sya skrg"
konon2 nk menipu gf dia aah.
kluaq2 toilet, dpt satu tmparan wanita pergh pnyaa.
tpi ada kebaikannya jgak ckp fon dlm toilet
rncgn jahat yg cuba dilakukan pon terbatal sbb ada org len curi dgaq,
nohh. abah ku penah kita. kwn dia dulu dgaq pjht nk bubuh bom kt mna tah time dia kt jepun dlu
phm noh bhs jepun.
tuh last2 rncgn dia xjdi.
pjhat tuh ingat kwn ayah ku xphm jepun aah.

lagi?? aku pon dah xtau nk ckp sbnaqnya. hahaha
sebab aku pon gna fon. tapi jrg guna.
xpa. sebrg kekasaran bhs or terasa hati ka pa harap dimaafkan.
niat sya skadar utk melawak sja.
asslmmualaikum

No comments:

Post a Comment