Sunday, December 12, 2010

tchr farhana's wedding


oh my god. ya Allah ya Allah
first time aku p wedding guni.mmg gila
tcher, anak dato
husbandnya, marine tntara laut
oh my :0
sultan kedah pon ada.
aku takmau kata apa laaa

first time aku bwk moto p knduri
hahaha rsa selekeh gila, sbb aku pkai selipar kn,
dgn sluaq pktis kt dlm. muahaha. aurat aurat
mula2 p ambek wawa kt esso, dia gatai nk bwk moto
tpi aku takut dia bwk sbb skuter nouvo berat weyh, bkn mcm moto
mintak ampun naah,
smpai ja knduri yg sbnaqnya dekat ja dgn umah aku tuh
kmi p ambek mknn trus
ok, sbb tlalu lpaq
aku tlupa aku ttingai kunci moto kt moto
NSEB BAIK AKU INGAT b4 ambek mknn. lalala
aku n wawa bru nk ambek mknn
tpi yg len2 yg mai dgn bas dari sekolah suma dah perut penuh dah

then, dgn muka xmalunya kmi suma p msuk bilik pgntin
bgambaq mcm pa g.
its just kmi dok pkena tchr
"ari tu mai braya umah tchr, stokin pon ada kt tangga, skrg tgga siap berkilat2 g"
heheheh. mintak ampun tcher, mlwk ja.
rilex3. time kmi nk bwk kluaq ayat tuh pon kmi tgok sma line clear ke x

balik. pkui 2.30 kot. dah mula mendung
pak cik bas dah tunggu lma dah kt kopi kmpg
sat2 nk bgmbaq dgn pgtn jaap
photographer tuh! TERBAIK PUNYA!
mmg gila. dia xlarat nk pgg dslr 'berat' dia, last2 dia BAGI KMI SUMA PGG DSLR DIA. ohh sgt laa gilaa. menjerit sorang2 f4
nisa tingin nk bwk moto, suruh dia bwk aku p kt kopi kmpg
jln gila jam! siyes manakutkan bwk moto kt situ
pastu aku bg duit tmbg bas. hahah
bye2 org bas pa suma, aku belah dgn moto
wahahah syok woot :)
susah pyh pujuk abah bnrkan aku bwk moto p knduri tuh
akhirnya, alhamdulillah
and, ok, aku ketagih bwk moto skrg.

ok, krusi plamin mcm krusi first class dlm aeroplane dh
ouh mlm pertama. HAHAHA

muka peqak dpt dlsr terbaik pnyaa.


apa apa pon
tcher, selamat pengantin baru :)

1 comment: