Monday, July 12, 2010

fuh.pnat.

fuh.
ari nih mmg gla
dgn aku bwat skolah mcm skolah aku sndiri
smpai2 kt skul, pkul 1 lbeh
nmpk farhani n pien
wahh. depa swuh ku p blik mmsak

smpai ja kt blik mmsk
kwn2 suma pkat terkejut tgok aku
pkat dok perli aku
"awai aih mai skul" hahahaha
tq2
ku trus tgok depa bwat kja
ku tlg depa bsuh pggn. hahaha
xbyk mna
then ckgu rohaya ajak prfcts p mkn.
ku xp pon la. ckgu dok pksa aku.
xkan ku nk kata "sya dh mkn dh kt umah tdi?"
hahaha. last2 ku pon p join depa mkn
merapu dgn ckgu bedah. loqlaq btui hahahah
then ku smbg bsuh pggn.
ada yg lap pggn
ada yg bwat nih
ada yg bwat nuh
hahaha.mcm2

then. pakat dok bwk blik mknn.ayam lebih pa suma
hahaha.ayaq oren sjuk.....
hahaha ayaq kepala sejuk... pon ada
hahaha
terliur aku.

hahahaha. cci pggn sja pon pnat ouh.
tpi best
hah.then nmpk ckgu zatul tgh dok mkn kt anjung sltnh
bermula lah perbualan aku & dia

"eh aiman. kmu mai skolah ka ari ni?"

"eh ckgu dak. sya sbnaqnya bru smpai skolah pkul 1 tdi.syhh. ckgu jgn bgtaw org"

"hahaha. knp?"

"sya bgun lewat ckgu." [alasan!]

"anak last! manja!"

"hehehehe. knp ckgu?"

"dak. sya ingatkan wawa silap tick khadiran ari nih"

"eh dak ckgu. btui la tuh dia tick. sya mmg xmai ari ni"

"ye la tuh. skolah xmau mai. pktis rjin plak mai"

":)"

ku ingtkan ckgu nk mrh ka pa
tpi dia gelak kt ku lgi ada ah.hek3
terlepas aku.
_____________________________________

pktis. wah!
taw plak jadi nk p tgok natcomp ari khmis nih
YEYYY!
hahahah
p tnya ummi bpa bas.
p tnya f5 spa nk p
p tnya f3 klas ke klas spa nk p
haha. tnya f2. spa yg xmau p. sorg pon xmau angkat tgn
tnya f4.? hahah xyah tnya pon taw jwpn dia

tpi mslhnya max nk bwk 76 org ja
so,, mintak maap f1
mpa xleh p. im so sorry!

f4! yey! esok p men boling. yeyeyeyeyeye

No comments:

Post a Comment