Saturday, July 10, 2010

nk crita lgi!

fuh.
knp bln nih byk sgt ntah post?
bru bapa ari bln ja. tpi dh berbelas2 dh post
xbleh jdi nih o_0

hurm.pada mlm yg nyaman ini
sya ingin mympaikan sebuah cerita yg bertajuk
'ape blaku time abg aku btunang?' :)

mak lang & pak lang.sweet ah~

tok :)
bila ku panggei tok. tok slalu kata
"tok tok apa? ketok stg!"
syg tok! <3


wahah.kaler bju yg out of theme!

ptg tdi byk gila ah cita nk cta
bila smpai mlm2 nih. dh jdi mkin lupa pa nk cta
yg pastinya. bila dh nk balek dri rmbgn tuh,, dlm keta. bru nk llu lbuhrya.
mak kata kt abh

"lorh abang! mas kwin xbgi!"

hahahahaha. aku nk gelak berguling2 dh ah nih
lntak p ah. nnti kta bg len.

hahahah. then. smpai umah
aku dok hot kt bdk kecik dlm umah
spa lgi,, kezen aku jgak. hampes btui.
gmbar depa ada dlm fon aku, tpi mls nk p cri card reader plak
aku redi satu kotak kt luar umah. time tuh mghrib dah
kotak tu ada isi la.. brg2 yg kmbaq nk, nk swuh pak uda kirim kt depa
ingatkn bdk2 nih xmau men dh luar mghrib2 ni
rupa2nya. depa dok men g

yg aku plg hot bila bdk kcik nih meyh mlompat2 atas kotak itu
terpenyek abeh ah..
tpi aku pelik ah. aku xmrh depa pon
aku just sbaq ja dlm ati. pesal aku xmaki depa ah? awat aku bek sgt? hahahah
then. mood aku ilang trus ah mlm tuh.
lpas myg,, lega la skit

b4 isyak. dok ym dgn bf angah [kezen ku]
lwk gla kot. angah swuh ku kcu dia
tpi ada aku nk lyn laki2 gni?
tpi last2 smbg la jgak
aku bkk laptop. k.long bkk kmptr dlm blik
paish.udin.afiq tgok cta esclipse kt komptr abg apit
satu umah dh jdi cc
lawok2. duduk dkt ja,, tpi dok ber ym jgak.

segunung perhargaan kpd:
> k.noor.abg is
> mak lang. pak lang. k.ain. faiz. sudin
> pak njang. mak njang. k.long. insyirah
> pak ndak. mak ndak. along. alang. angah.
> pak teh. mak teh. afiq. amalia
> pak tam. mak tam
> chik.pak uda.tok :)
> pak chaq. mak chaq.
> dan bdk2 kcik skalian yg PLG BYK berjasa! hahahaha

terima kasih byk2.

No comments:

Post a Comment