Monday, July 19, 2010

.:lalala:.

ari nih. dri pg smpai ke ptg
jiwa aku tpgruh dgn pa yg jdi kt aku pg tdi
pg2 lg dh,,dh jdi bnda xbest
hilang mood trus.

msa bi. 1st period
arh. dia xdak mood dh nk ajaq klas kmi.
dia xajaq pon. tpi dia swuh bwat kja ja
aku penat ah.
konon ah. tiap kali ku xphm satu pkataan tuh, aku akn tgok dictionry
then klu ku xphm lg jgak. aku tnya dia.
tpi,, tdi. ku tnya dia.
dia marah aku blek.
astagfirullah al azim
aku xtaw nk kata pa.
bnda tuh bleh thn g. yg aku xthnnya time b4 dia nk kluaq klas.
dia kata kt wawa.
"mke sure all of u pass up these handworks to wawa.bru hntar kt sya. eh3. no no no. 'IF' u all want to pass up laa. 'IF' ok? klu xnak ntaq pon xpa. less my burden"

ya Allah.
time tuh ku yg duduk dpn dia nih nk mcm nk mntik dh ayaq mata
tpi. cover2
then. ku sua tgn aku. nk slm dgn tcher [mcm slalu ah]
tpi. dia xmau sua. dia kluaq mcm tuh ja
kwn2 ku suma terkjut.
mmg.. aku xtaw nk kata pa.
tcher mmg mrh gla kt klas kmi.
fuh. time tu apa lg. xdak spa pon swuh,, ayaq mata aku turun lju ja
gila lmbut hati aku nih. hahaha

then. kna p library lak.
hurm.xpa. aku pon p.
time bm,, kna bwat nilam.
tpi aku stadi chemist. minta maaf ckgu.
eh3. bkn aku sorg ja bwat gtu. tp suma classmates ku bwat :]
ku xphm satu haprak pon ku bca.
hah! tinggai ah lgi klas noor aiman zafira!
hak3. xpa~

apa yg ku nk kata skrg

aku sudah TEKANAN JIWA!
jiwa TERTEKAN.
aku nk pform elok2 utk exam july nih. amin.
stadistadi!

No comments:

Post a Comment